اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاظمی، شهردار شهر صائین قلعه شد

حکم انتصاب شهردار شهر صائین قلعه با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستان ابهر اهدا شد.

کاظمی، شهردار شهر صائین قلعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امام جمعه شهر صائین قلعه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید تصریح کرد: شوراهای شهر بایستی به معنای واقعی همانند گلبول های سفید عمل کنند و شهرداری را از حواشی دور کنند اگر شهردار خیالش از حواشی راحت باشد و احساس کند که قدرت 5 نفر و همچنین قدرت مردم پشت سر آن است هیچ گره باز نشدنی را نخواهیم داشت.

امام جمعه شهر صائین قلعه با بیان اینکه باید کم کاری‌ها را از بین بروند، گفت: شهرداری قلب تپنده شهر است و باید محل شهرداری پاکسازی و واکسینه شود تا مجموعه‌ای سالم و شکوفا داشته باشیم. وی در ادامه اضافه کرد: قطعا اگر مردم شهرداری را سالم و توانمند ببینند پشتیبان آنها خواهند بود. حجت الاسلام نوری تاکید کرد: آن چیزی که مردم را فراری می‌دهد کتمان حقیقت است و باید در ارائه عملکرد ها موارد مالی با مردم صادق بود.

رئیس شورای شهر صائین قلعه نیز در این مراسم با اشاره به نحوه انتخاب شهردار تصریح کرد: بیش از ۲۰ رزومه و ۱۲ نشست با اعضای شورای شهر داشته‌ایم و در نهایت با شنیدن صحبت‌های هر یک از کاندیدای شهرداری در محیطی صمیمی و به دور از حواشی شهردار منتخب، انتخاب شد.

کاظمی با اشاره به اینکه گزینه اول شهرداری صائین قلعه انتخاب از نفرات بومی شهر بود، افزود: با نیروهای بومی شهر صائین قلعه صحبت‌های بسیاری شد که متاسفانه قبول نکردند و صلاح بر این شد که از افراد غیر بومی و با تخصص استفاده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در ادامه مسیر تحول و شکوفایی شهر صائین قلعه نیازمند به حمایت مردم و مسئولین هستیم.

فرماندار ابهر نیز در این مراسم تصریح کرد: تحقق توسعه پایدار شهر صائین قلعه در راستای تعامل و همکاری اعضای شورای شهر و شهروندان و مسئولین دستگاه های اجرایی، امکان پذیر خواهد شد. نوروزی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و ادارات، مکلف هستند با شهردار و شورای شهر همکاری کنند افزود: در ایجاد درآمد پایدار شهری با پتانسیل و مشارکت مردم استفاده شود.

وی با اشاره به مکانیزه کردن امورات شهرداری تاکید کرد: بخش اعظمی از خسارت های مالی شهرداری در عدم مکانیزه کردن پرونده هاست.

مدیر کل دفتر امور شورا های استانداری زنجان در این مراسم با بیان اینکه برنامه ریزی در مدیریت شهری امر مهم و حیاتی است تصریح کرد: منابع محدود است و باید به نحو احسن در مصارف آن برنامه ریزی کرد.

محمودی با اشاره به لزوم تهیه برنامه چهار ساله برای شهر تاکید کرد: تهیه برنامه جامع تفضیلی برنامه و راه شهرداری و شورا خواهد بود. وی با بیان اینکه وظیفه قانونی شورا ها نظارت و برسی عملکرد ها است تصریح کرد: شفافیت در عملکرد، اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای ئیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول