اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش احتمالی تعرفه مکالمه تلفن ثابت

جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان با اشاره به افزایش احتمالی تعرفه مکالمه تلفن ثابت اظهار داشت: با افزایش قیمت تعرفه‌ها زمینه برای گسترش خدمات‌‌رسانی به مشترکان تلفن ثابت افزایش می‌یابد.

افزایش احتمالی تعرفه مکالمه تلفن ثابت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‌الله شبستانی، جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و با اشاره به افزایش احتمالی تعرفه مکالمه تلفن ثابت اظهار داشت: با افزایش قیمت تعرفه‌ها زمینه برای گسترش خدمات‌‌رسانی به مشترکان تلفن ثابت افزایش می‌یابد.

جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر همه خدمات و کالاها با افزایش قیمت روبه رو بوده، افزود: هزینه نگهداری، ترمیم و اجرای طرح‌های توسعه‌ای مخابرات افزایش هزینه چشم‌گیری داشته که چون تعرفه‌های خدمات‌رسانی در چند سال گذشته ثابت بوده شرکت خدمات‌رسان مخابرات را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای با مشکل روبه رو ساخته است.

وی از رایزنی‌ها و جلسه‌های انجام شده در زمینه افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت با نمایندگان خبر داد و تصریح کرد: به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت خواهیم بود.

شبستانی تعداد مشترکان تلفن ثابت در استان زنجان را 330 هزار شماره اعلام کرد و اذعان داشت: حدود 55 هزار شماره نیز در استان از خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند.

جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان به مشکلات تلفن ثابت و اینترنت مخابرات استان اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات استان در نظر دارد با اجرای طرح‌های نوری و ایجاد پهنای باند مشکلات تلفن ثابت به ویژه اینترنت موجود را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: سعی داریم با اجرای طرح توسعه نوری در خدمات رسانی‌ها از سیم و کابل کمتر استفاده کنیم و خط تلفن جدید به منازل و مجتمع‌ها را از طریق فیبر نوری انجام دهیم.

شبستانی از اجرای طرح توسعه نوری در فاز 6 گلشهر و واحدهای مسکونی اقدام ملی زنجان خبر داد و افزود: مشترکان می‌توانند با اجرای این طرح می‌تواند از اینترنت با پهنای باند بالا استفاده کنند.

جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان خاطر نشان کرد: با استفاده از پهنای باند اینترنتی حتی پزشکان می‌توانند از راه دور عمل جراحی انجام دهند.

وی در ادامه از خدمات رسانی موبایلی 570 سایت مخابرات در استان خبر داد و گفت: 95 درصد روستاهای استان از طریق همراه اول یا شرکت‌های خدمات رسان دیگر ارتباط تلفنی دارند.

شبستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های مخابرات استان زنجان در هفته دولت افزود: شرکت مخابرات استان برای هفته دولت برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که همزمان با این ایام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پبام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول