اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تغییردستورالعمل واردات ماشین آلات سنگین

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محدودیت‌های ورود ماشین‌آلات در گذشته خیلی متفاوت بوده است، گفت: با اصلاح انجام شده در این دستورالعمل جهش قابل توجهی در واردات ماشین‌آلات سنگین روی داده و شرایط متفاوت شده است.

تغییردستورالعمل واردات ماشین آلات سنگین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته در استان زنجان با حضور رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر متفاوت بودن بحث ماشین‌آلات کارکرده با ماشین‌آلات تناژ پایین اظهار کرد: بیش از یکسال است که دستورالعمل‌های واردات این ماشین‌الات اصلاح شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محدودیت‌های ورود ماشین‌آلات در گذشته خیلی متفاوت بوده است، تصریح کرد: در دستورالعمل‌های جدید خیلی از محدودیت‌ها برداشته شده است.

وی تاکید کرد: نتیجه برداشته شدن محدودیت‌های واردات ماشین‌آلات سنگین جهش قابل صدور مجوز برای واردات در سال گذشته بود.

محتشمی‌پور با بیان اینکه واردات ماشین‌آلات نو و زیر پنج سال کارکرد بدون محدودیت بوده است، ادامه داد: ماشین‌آلات با تناسب معدن امکان ورود داشتند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در بخش ماشین‌آلات سبک محدودیت‌هایی به دلیل حفظ ظرفیت‌های داخلی وجود دارد، افزود: نتیجه اقدامات انجام شده، جهش واردات ماشین‌آلات و متفاوت شدن شرایط بود.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول