اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان:

جنگ نرم بیخ گوشمان است؛ ‌افزایش بصیرت کارکنان را جدی بگیرم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: برگزاری دوره‌هایی تحت عنوان "بصیرت"، سبب بالا رفتن بصیرت پرسنل نیروی انتظامی از اتفاقات جامعه می‌شود.

جنگ نرم بیخ گوشمان است؛ ‌افزایش بصیرت کارکنان را جدی بگیرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد‌علی آخوندی عصر امروز در حاشیه نخستین دوره بصیرت فرمانده‌هان، مدیران و کارکنان پلیس هرمزگان با اشاره به برگزاری دوره بصیرت نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان دستگاه حاکمیتی که مسئولیت تامین امنیت و آسایش عموم است نیازمند داشتن بصیرت صحیح از خطرهایی است که امنیت جامعه را تهدید می‌کند.
وی جنگ نرم را یکی از بلاهایی دانست که مقابله با آن نیازمند داشتن بصیرت است‌.
این مسئول ادامه داد: آحاد مردم جامعه نیز نیازمند به داشتن بصیرت از خطرات احتمالی پیرامون خود هستند تا بتوانند با بصیرت خویش بلاها و فتنه‌ها را شناسایی و دفع کنند و نظام خود را پایدار نگه دارند.
به گفته آخوندی جنگ‌های نرم در حوزه‌های مختلف شکل گرفته و می‌تواند باعث بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه شود.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دوره‌های متعددی برای فرمانده‌هان نیروهای انتظامی در قم برگزار شده افزود: برای استفاده تمامی لایه‌های مدیریتی نیروی انتظامی از دوره‌های بصیرت این دوره‌ها در استان‌ها و در مرکز هر استان نیز برگزار می‌شود.
آخوندی مدت برگزاری این دوره‌ها را یک هفته اعلام و افزود: همچنین همزمان با برگزاری دوره‌ها نمایشگاه بصیرت و پایداری نیز دایر می‌شود که در آن آثاری از عکس و پوستر سال‌های قبل از انقلاب با موضوعت انقلاب 57، هشت سال جنگ تحمیلی، بخش تاریخ فتنه اخیر و جنبش بیداری اسلامی در منطقه‌ به تصویر در آمده است.
وی زمان لازم برای آموزش تمامی سطوح مدیریت انتظامی را 6 هفته اعلام کرد و ابراز داشت: آموزش‌ها در دوره‌های مذکور که به صورت گروهی انجام خواهد گرفت.
این مقام مسئول گفت: در این دوره نیز 380 نفر از مدیران انتظامی استان دعوت شده‌اند در قالب هفت دوره در بندرعباس مباحث دینی و اخلاقی را آموزش ببینند.
آخوندی هدف از برگزاری این دوره‌ها را تعمیق بصیرت، بهسازی رفتار فراگیران، افزایش شناخت در زمینه اجتماعی و رشد اخلاقی فراگیران عنوان کرد.
وی وجود این دوره‌ها را برای بالا بردن سطح بصیرت پلیس در جامعه  و برقراری هر چه بهتر امنیت و آسایش لازم و ضروری دانست.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول