اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مقام قضایی؛

قاتل داداشی در ملاء عام قصاص می‌شود

خبرگزاری فارس: بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه کیفری استان البرز، قاتل روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان در ملاء عام قصاص می‌شود.

قاتل داداشی در ملاء عام قصاص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دادگاه کیفری استان البرز پس از رسیدگی به پرونده قتل مرحوم روح‌الله داداشی، پس از تشکیل اولین جلسه رسیدگی و اخذ اظهارات اولیاء دم، متهم و وکلای طرفین، در مهلت قانونی اقدام به صدور حکم قصاص متهم در ملاء عام نمود.‌
این حکم پس از ابلاغ به طرفین و در صورت اعتراض و رسیدگی در دیوانعالی کشور و قطعیت آن، باید مورد استیذان ریاست محترم قوه قضائیه قرار گرفته و در ملاء عام به اجرا درآید.
لازم به توضیح است، روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان رشته پرورش‌اندام که از ورزشکاران با اخلاق کرجی بود، در تاریخ  بیست و ششم تیرماه سال جاری در یک نزاع خیابانی به قتل رسید.
سه نفر از افرادی که با روح‌الله داداشی درگیر شده و همچنین قاتل وی در کمتر از 36 ساعت با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.
همچنین صدور کیفرخواست پرونده قتل این ورزشکار در کمتر از یک هفته صورت گرفت.
دادستانی کرج پس دستگیری قاتل روح‌الله داداشی در خبری اعلام کرد، پس از شناسایی و دستگیری ضاربین و فرد قاتل، پرونده در شعبه 21 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج به‌ صورت ویژه رسیدگی گردید و برای متهم ردیف اول (ع ـ س) فرزند ابوالقاسم 18 ساله، به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای متهمین ردیف دوم وسوم به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل و شرب خمر قرار مجرمیت صادر و پرونده با صدور کیفرخواست از سوی دادستان عمومی و انقلاب کرج جهت صدور رای به دادگاه کیفری استان البرز ارسال گردید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول