اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیر بازی استان اصفهان:

توانایی برگزاری داوری شمشیربازی در اصفهان نداریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: دوره داوری رشته شمشیربازی را نمیتوانیم در استان اصفهان برگزار کنیم.

توانایی برگزاری داوری شمشیربازی در اصفهان نداریم
فرهاد رضایی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اینکه قادر نیستیم دوره‌های داوری رشته شمشیر‌بازی را در استان اصفهان برگزار کنیم، با این حال همواره داوران هیئت شمشیربازی این استان برای شرکت در دوره‌های داوری برگزار شده در فدراسیون شمشیربازی فرستاده میشوند.
وی افزود: طبق تقویم ورزشی، دوره‌های داوری رشته شمشیربازی فدراسیون به صورت متمرکز در تهران برگزار میشود.
دبیر هیئت شمشیر بازی استان اصفهان با بیان اینکه دوره‌ مربیگری اسلحه اپه را در استان اصفهان برگزار کردیم، تاکید کرد: در زمان برگزاری این دوره‌ها تعداد 15 نفر مربی از استان اصفهان و دو نفر مربی نیز از کرج بر سر کلاس‌های مربیگری شمشیربازی حضور داشتند.
وی ادامه داد: باید توجه داشت کسب سهمیه برای برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری شمشیربازی به صورت مجزا صورت میگیرد و دوره مربیگری شمشیربازی اسلحه اپه استان اصفهان نیز از تاریخ 24 تا 29 تیر ماه سال جاری، زیر نظر هیئت شمشیربازی استان اصفهان برگزار شد.
رضایی اضافه کرد: در مورد برگزاری دوره‌های مربیگری سایر رشته‌های ورزش شمشیربازی مانند فلوره و ساب، نمایندگانی از هیئت شمشیربازی استان اصفهان به شهر‌های دیگر فرستاده میشوند.
وی با بیان اینکه برای برگزاری دوره‌های مربیگری رشته ورزشی شمشیربازی همچنان به دنبال کسب سهمیه‌های لازم از فدراسیون شمشیربازی هستیم، اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها به احتمال زیاد، دو ماه پس از برگزاری رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول