اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای مشهد خبر داد:

بهره‌برداری از 43 پروژه آب و فاضلاب در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای مشهد گفت: همزمان با هفته دولت 43 پروژه در بخش‌های تامین و توزیع آب و اجرای شبکه فاضلاب بهره‌برداری میرسد.

بهره‌برداری از 43 پروژه آب و فاضلاب در مشهد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای مشهد،‌ سید حسن شاه‌عالمی در ارتباط با پروژه‌های تامین آب این شرکت اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های اجرایی مرتبط با تامین آب 14 طرح که عملیات اجرایی آنها از سال 89 آغاز شده بود با هزینه 38 میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد. 
شاه‌عالمی در ارتباط با دیگر پروژه‌های انجام شده ادامه داد: در بخش توزیع آب نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته هفت پروژه شاخص توزیع آب سد دوستی در داخل شهر که شامل خطوط آب‌رسانی چهارراه شهدا تا چهارراه زرینه،‌ خط آب‌رسانی چهارراه خسروی تا چهارراه شهدا، عرضی صدمتری و میدان عباسپور، خط آبرسانی میدان عباسپور تا خیابان گلشهر و شبکه‌های توزیع آب شهرک الهیه فاز 4 و  فلاحی همچنین آب‌رسانی به شهرک دانش است با هزینه 49 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود. 
وی درباره پروژه‌های اجرا شده در بخش فاضلاب نیز تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، این شرکت توانسته است در سال گذشته تاکنون، 22 پروژه را با هزینه‌ای در حدود 167 میلیارد و 740 میلیون ریال در نقاط مختلف شهر مشهد به مرحله بهره‌برداری برساند. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول