اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخبگان دشتستانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان دشتستان، نخبگان علمی و پژوهشی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی دشتستان تجلیل شدند.

نخبگان دشتستانی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان ظهر امروز در این آیین گفت: نخبگان افتخار نظام هستند و وجود آنان برای کشور غنیمت است و باید بهترین استفاده را از وجود نخبگان ببریم.
غلامحسین خسروی افزود: امروز مدیران بسیار موفقی هستند که در سختیهای زندگی و معیشتی رشد کرده و روی پای خود ایستاده و با سختکوشی درجات علمی را طی کرده‌اند.
وی تصریح کرد: جوهره زندگی انسان در سختیها بروز میکند همانطور که بسیاری از پیامبران ما با سختی و چوپانی زندگی گذراندند ولی بزرگترین مدیران جامعه بشری شدند.
فرماندار دشتستان حل و فصل شدن بسیاری از مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) را برکت انقلاب اسلامی و با گسترش حوزه‌های فعالیت این نهاد عنوان کرد.
خسروی اضافه کرد: امروز شرایطی فراهم شده که رتبه‌های بالای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و مدیریتی مددجویان این نهاد موجب مباهات ماست.
فرماندار دشتستان اظهار داشت: در شش سال گذشته سطح مقالات علمی ما در مجلات علمی و دانشگاه‌های معتبر جهانی هشت برابر از گذشته شده است.
خسروی افزود: برای اینکه این تبادل علمی ما رونق پیدا کند و ما بتوانیم از پیشرفت‌های علمی جهان بهره مند شویم نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستیم.
وی قول مساعد داد که هر چه در توان شهرستان باشد برای ایجاد فضای مناسب برای آموزش زبان انگلیسی برای مددجویان، با کمیته امداد شهرستان نهایت همکاری را داشته باشد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز در این جمع از افتخارآفرینی دو مددجوی این استان که یکی از آنها از دشتستان بوده بین 26نخبه کشوری خبر داد.
محمد موصلی خواستار تامین یک قطعه زمین برای احداث کانون فرهنگی ویژه کمیته امداد در دشتستان شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول