اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

سرعت نقش‌آفرینی نخبگان در کشور افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بنیاد نخبگان با مدیریت اثرگذاری بر دبیرستانی‌ها، برنامه‌های راهبردی منظم و اتاق‌های فکر بر سرعت نقش‌آفرینی نخبگان‌ در کشور می‌افزاید.

سرعت نقش‌آفرینی نخبگان در کشور افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، داود طالبی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره نوآوری و شکوفایی زاگرس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب همه چیزش را از مرزداران و مرزنشینان دارد و دشمنان همیشه از این ناحیه مایوس شده‌اند و هم‌اکنون نیز در عرصه جهاد علمی دشمن را ناامید خواهند کرد.
وی گفت: یافته‌ها و دستاوردهای علمی به منافع اقتصادی کشور کمک می‌کند و دشمن تحمل پیشرفت دانش‌بنیان ما را ندارد و همان‌گونه که شاهدیم دست به ترور اساتید و دانشمندان ما می‌زند‌ و عده‌ای از آنها را نیز به شهادت رسانده است.
طالبی ادامه داد: همزمان با این جشنواره هفت جشنواره منطقه‌ای در سراسر کشور در حال اجراست و به زودی 31 استان کشور دارای دفاتر بنیاد نخبگان خواهند شد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: فردا جشنواره علم تا عمل نیز در مصلای تهران برگزار می‌شود که 30 طرح از کرمانشاه در آن شرکت کرده است.
وی تصریح کرد: همچنین در مهرماه نیز پنجمین جشنواره نخبگان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
طالبی خاطرنشان کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و این جهاد اقتصادی، جهادی دانش بنیان است. 
این مسئول ابراز داشت: در کمتر از یکسال گذشته سه جشنواره علمی در استان کرمانشاه برگزار شده که این امر نشان از علاقه‌مندی مردم این مرز و بوم به عرصه علم دارد، البته استاندار و مسئولان شهر همگی پشتیبان این جشنواره‌ها بوده‌اند.
وی متذکر شد: امروز که جوششی در جامعه، مدارس و دانشگاه‌ها به چشم می‌خورد یکی از اهداف بنیاد اثرگذاری بر دبیرستانی‌هاست و با این کار بر سرعت نقش‌آفرینی نخبگان در کشور افزوده می‌شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پایان اذعان داشت: بنیاد با مدیریت بودجه‌های در نظر گرفته شده، برنامه‌های راهبردی و اتاق‌های فکر بستر لازم را برای رسیدن به توسعه اقتصادی فراهم می‌سازد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول