اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری از تاسیسات آبفای خراسان رضوی خبر داد:

اجرای عملیات شبکه فاضلاب در 9 شهر خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبفای خراسان رضوی از اجرای اجرای عملیات بهره‌برداری شبکه فاضلاب در 9 شهر خراسان رضوی خبر داد.

اجرای عملیات شبکه فاضلاب در 9 شهر خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آبفای خراسان رضوی، بهرام تقی‌زاده اظهار داشت: نزدیک به 700 کیلومتر شبکه فاضلاب در خراسان رضوی در حال بهره‌برداری است که در حال حاضر نیز برای 9 شهر جدید نیز اجرای عملیات شبکه بهره‌برداری شروع شده است و احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب نیز در مراحل مطالعاتی است.
مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبفای خراسان رضوی گفت: این دفتر دارای چهار تصفیه خانه فعال از نوع فرآیند برکه تثبیت لجن فعال است.
وی افزود: در پنج ماه گذشته از سال، نتایج و آزمایشات خروجی از تصفیه خانه‌های فاضلاب مطابق استانداردهای محیط زیست بوده و دارای معیارهای کشوری است.
تقی‌زاده در ادامه گفت: در حال حاضر شست‌وشوی شبکه فاضلاب سالانه یک بار به طور کامل انجام می‌شود و سم پاشی دو بار در سال در راستای حذف جانوران موذی و سوسری‌ها و در پی حفظ و سلامت محیط زیست و کاهش آلایندگی‌های درون شهرانجام می‌گیرد.
مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شرکت آبفای خراسان رضوی افزود: تمام نقشه‌های شبکه فاضلاب در حال پیاده سازی در سیستم GIS است و با توجه به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و در راستای اصل 44 قانون اساسی تمام فعالیت‌های بهره‌برداری از شبکه فاضلاب، انشعابات و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب برون سپاری شده و از توان بخش خصوصی استفاده شده است.
وی گفت: در راستای کنترل فرآیند جلب رضایت مشترکین و خط مشی شرکت تعداد و زمان رسیدگی به اتفاقات به شدت کاهش پیدا کرده است، به طوری که زمان رسیدگی به اتفاقات انشعابات به طور میانگین به کمتر از یک ساعت رسیده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول