اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری اردبیل:

بهره‌مندی شهروندان خلخال از فاضلاب افزایش مییابد‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت:‌ هم‌اکنون 50 درصد اهالی خلخال از فاضلاب شهری بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی شهروندان خلخال از فاضلاب افزایش مییابد‌
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبد‌الحسین حسن‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری در خلخال اظهار داشت: تا پایان امسال قرار است 15 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان اجرا شود تا میزان بهره‌مندی اهالی خلخال از شبکه فاضلاب شهری به 70 درصد برسد.
وی گفت:‌ تلاش می‌کنیم 30 درصد باقیمانده را نیز با اجرای طرح توسعه فاضلاب شهری در مناطق و محلات سلیمان خاطر، حبیب‌ابن مظاهر، دستغیب و پشت مسجد امام رضا مطالعه و به مرحله اجرا بگذاریم.
این مسئول از پیمانکاران پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب خواست تا به موقع محل حفاری‌ها را زیرسازی و آسفالت کنند تا در تردد مردم مشکلی به وجود نیاید.
وی محدود بودن فصل کاری را در خلخال یادآور شد و ابراز داشت: در این شهرستان باید عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام تا پایان مهر ماه با شتاب بیشتر اجرایی شود تا تکمیل آنها به فصل بارندگی و سرد سال برخورد نکند.
حسن‌زاده در ادامه سخنان خود از کاهش 20 الی 30 درصدی مصرف آب در تابستان امسال خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در استان به ویژه در یک ماه گذشته میزان مصرف آب به سرعت کاهش یافته و انتظار می‌رود همین روند تا پایان تابستان حفظ شود.
این مسئول بیان داشت:‌ 30 درصد مشترکان پرمصرف این استان 60 درصد آب عرضه شده را مصرف می‌کنند در حالی که مصرف 70 درصد جمعیت استان کمتر از میانگین و نورم استاندارد آب مصرف می‌کنند.
وی در مورد تامین آب مورد نیاز مجتمع‌های مسکونی مهر نیز اظهار داشت:‌ این شرکت با استفاده از نقشه‌ها و شرایط و موقعیت مجتمع‌های مسکونی مهر اقدامات خود را در آب‌رسانی و تامین زیر‌ساخت‌های بهره‌مندی اهالی این مجتمع‌ها از فاضلاب فراهم کرده است.
این مسئول در پایان سخنان خود اضافه کرد: در تمام شهرهای استان عملیات اجرایی شبکه فاضلاب آغاز شده و به نظر می‌رسد تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام اهالی استان از این خدمات استفاده کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول