اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز بهره‌برداری آزمایشی شد

خبرگزاری فارس: باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به طور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز بهره‌برداری آزمایشی شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی تبریز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در جریان بهره‌برداری از این باند گفت: سال گذشته شرایط باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز به لحاظ فنی مورد ارزیابی و بررسی عملیاتی قرار گرفت و برنامه‌ریزی شد که به علت کمبود لایتینگ در باند دوم، این عملیات تامین اعتبار شده و آماده بهره‌برداری شود.
محسن اسماعیلی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی انجام شده سیستم لایتینگ باند دوم که از امروز بهره‌برداری عملیاتی و تست‌های فنی آن انجام می‌گیرد تا اوایل مهرماه سال‌جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
وی در مورد اجرای طرح جامع فرودگاه بین‌المللی تبریز افزود: اجرای طرح جامع یکی از ضروریات فرودگاه‌های کشور است که بعد از آماده شدن مقدمات کار، بررسی طرح آنها آغاز و در 9 فرودگاه پرترافیک کشور انجام‌ می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی نیز در این آیین‌ گفت:‌ باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز با 4 هزار و 200 متر طول، 45 متر عرض، 20 کیلومتر کانال کشی، 90 کیلومتر کابل‌گذاری با سیستم‌های چراغ دو منظوره هم برای باند و هم برای تاکسی وی امروز به صورت آزمایشی بهره‌برداری شد.
علی رستمی افزود: علاوه بر این باند، پروژه LAN ترمینال فرودگاه بین‌المللی تبریز نصب و در حال اجرا است و مسافران خواهند توانست از این سیستم استفاده کنند.
وی ادامه داد: پروژه نمازخانه ترمینال چهار فرودگاه بین‌المللی تبریز نیز با طراحی ویژه و خاص که در نوع خود در سطح کشور بینظیر و قابل توجه است برای رفاه حال مسافرین احداث شده که در مجموع 150 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای این پروژه‌ها شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول