اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

جشنواره رضوی سبب کسب معرفت به اهل‏بیت می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) باید گامی مثبت در راستای معرفت نسبت به اهل‏بیت(ع) عصمت و طهارت باشد.

جشنواره رضوی سبب کسب معرفت به اهل‏بیت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‏الاسلام و المسلمین محمد سنجری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار داشت: با وجود اینکه کشور ما شیعه است اما در باب معرفت‏شناسی نسبت به اهل بیت(ع) کم کار شده است.
وی یکی از رسالت‏های دستگاه‌های تبلیغاتی را معرفت دادن به مردم دانست و گفت: ضرورت اقتضا می‏کند به ویژه برای نسل جدید که با پدیده تهاجم فرهنگی مواجه هستند این معرفت به صورت ویژه و گسترده‌شناسی شود.
مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مناطق جغرافیایی نمی‏توانند مانعی برای معرفت‏شناسی اهل‏بیت(ع) باشد لذا مقالات، سخنرانی‏ها، قصه و رمان نقش مؤثری در شناسایی این معارف دارند.
سنجری با اشاره به جایگاه برگزاری جشنواره‌ها در میان اهالی فرهنگ و اندیشه و صاحبان اندیشه اذعان داشت: این گروه رسالتشان به مراتب سنگین‏تر از عموم جامعه هست بلکه هرکس فهم او از معارف بیشتر باشد به همان نسبت وظیفه او در ابلاغ این پیام سنگین‏تر است.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در این جشنواره خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش و حرف اول را در برگزاری این جشنواره می‌زنند.
سئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر صدا و سیما و روزنامه‌ها در کنار تبلیغات به معرفی کتب و اثرات ارزشمندی که در زمینه زندگی اهل بیت(ع) تألیف شده بپردازند بدون شک ناشران و مؤلفان نیز با توجه به استقبالی که از اثر آنها می‌شود به تولیدات کارآمد اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول