اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس محقق می‌شود؛

برگزاری نخستین رژه هوایی با 8 هواپیما در هرمزگان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نخستین رژه هوایی در آسمان هرمزگان با استفاده از تعداد هشت فروند هواپیما برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین رژه هوایی با 8 هواپیما در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایران اسلامی هیچ‌گاه جنگ طلب نبوده و تنها در برابر هجوم بیگانگان از شرف و کیان خود دفاع خواهد کرد.
حسین هاشمی‌تختی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زندن به نظام اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب تاکنون از هر ترفندی برای ضربه زدن به این نظام و مردم همیشه در صحنه ایران استفاده کرده‌اند.
وی هشت سال جنگ تحمیلی را نشانگر قدرت ایثار و اقتدار ملت ایران در جهان دانست و بیان داشت: رزمندگان جبهه به تمام دشمنان نظام اسلامی ایران نشان دادند که برای دفاع از آبرو و شرف مملکت خود از جان و مال خود خواهند گذشت اما تن به ذلت نخواهند داد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه وابسته به غرب و شرق نخواهد شد، افزود: ایران نه تنها هیچ‌گونه وابستگی به کشورهای غربی و شرقی ندارد بلکه این آنها هستند که وابسته جمهوری اسلامی ایران هستند.
هاشمی‌تختی تاکید کرد: تحریم‌ها هیچ‌گونه اثری بر عرصه‌های مختلف در کشور نداشته بلکه سبب خودشناسی و خودکفایی در بیشتر عرصه‌ها مانند کشتی‌سازی نیز شده است.
وی افزود: کشتی غول پیکر اقیانوس پیمایی که در چند روز قبل در صنعت کشتی سازی و توسط تکنسین‌های ایرانی و با غرور و افتخار ملی به آب انداخته شد نشانگر تاثیر نداشتن تحریم‌ها روی کشور اسلامی ماست.
عالی‌ترین مقام دولتی در استان هرمزگان، بر هر چه با شکوه‌تر بر پا داشتن هفته دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: باید رشادت‌های رزمندگان را سینه به سینه برای نسل‌های بعد نقل کرد تا همگان بدانند که چه مسایلی و موضوعاتی در جبهه‌های جنگ گذشته است.
هاشمی‌تختی اعتقاد قلبی رزمندگان به ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن آنان به سخنان امام راحل را رمز موفقیت و پیروزی در جبهه‌های نابرابر هشت سال جنگ تحمیلی عنوان و افزود: جوانان باید بدانند که در زیر سایه ولایت فقیه می‌توان از هرگونه گزند و توطئه‌ دشمنان در امان بود.
وی بازسازی عملیات کربلای 5 را که برای نخستین بار در هرمزگان محقق می‌شود امری موثر در شناساندن جبهه‌های جنگ به جوانان و حتی نوجوانان هرمزگانی به ویژه شهرستان بندرعباس دانست.
هاشمی‌تختی افزود: برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های دیگر در کنار بازسازی عملیات کربلای 5 می‌تواند در معرفی هشت سال جنگ برای مردم موثر واقع شود.
وی همچنین غرفه دیدار مسئولان با مردم در نمایشگاه دفاع مقدس امری موثر در نزدیکی هر چه بیشتر مسئولان و مردم دانست و گفت: تمامی مدیران استان سعی کنند در این غرفه حضور داشته باشند.
در این نشست از طرف مسئولان نیروی هوایی استان موضوع برگزاری رژه هوایی در آسمان هرمزگان میز مطرح شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول