اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام فدراسیون اسکوش آغاز شد؛

رقابت‌های اسکواش جام سردار جنگل در رشت

خبرگزاری فارس: با حضور نایب رئیس فدراسیون اسکوش ایران، 140 اسکواش باز رقابت‌های خود را با عنوان «جام سردار جنگل» در رشت آغاز کردند.

رقابت‌های اسکواش جام سردار جنگل در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، قائم مقام فدراسیون اسکواش بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری رقابت‌های مذکور اظهار داشت: برای نخستین بار رکورد تعداد شرکت کننده‌ها در مسابقات اسکواش گیلان شکسته شد.
کسری غفوری، امکات فعلی را مرهون تلاش‌های مسئولان ورزشی قبلی و فعلی اسکواش استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم در رقابت‌های سراسری اسکواش در رشت به موضوع دوستی‌ها و اخلاق‌گرایی اهمیت بیشتری داده شود و پس از آن بعد قهرمانی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به حضور برخی  از ملی‌پوشان در این دوره از بازی‌ها، ابراز داشت: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالاست.
مشاور مدیر کل تربیت بدنی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه ورزش استان بیان داشت: در سال 1322 گیلان دارای هیئت ورزشی بود و حتی از سال  1319 گیلان باشگاه ورزشی داشت.
شهاب مومنی با یادآوری خاطراتی از بازی‌های المپیک اذعان داشت: ورزشکاران باید هر بیشتر دوستی‌ها و اخلاق‌مداری را رعایت کرده و از این  فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرند و ضمن رقابت خوب در این مسابقات، پیوند دهنده دوستی‌ها باشند.
وی به شاخص‌های دیرینه فرهنگی در گیلان اشاره کرد و آن را استان فرهنگی خواند و تصریح کرد: گیلان بزرگان زیادی را در بخش‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی و دینی تقدیم کشور و دنیا کرده است.
رئیس هیئت اسکواش گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: اسکواش گیلان دارای حدود 700 جوان و نوجوان اسکواش‌باز و آینده‌دار است.
محمدرضا فرمند با بیان اینکه این رشته ورزشی دارای علاقه‌مندان زیادی است، افزود: ما توانسته‌ایم با همکاری تمام دست‌اندرکاران اقدام‌های خوبی در این مدت به علاقه‌مندان ورزش اسکواش استان ارائه دهیم.
وی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن اسکواش مجموعه یادگار امام (ره)  رشت و بهره‌مندی از مربی خارجی خاطرنشان کرد: امیدواریم گام‌های موثری در راستای ارتقای اسکواش گیلان برداشته شود.
رئیس هیئت اسکواش گیلان اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک گیلان بتواند جزو برترین‌های اسکواش کشور باشد و برای تحقق این امر مسئولان مربوطه استانی و کشوری باید همکاری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول