اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد:

آغاز اجرای عملیات حفاری پل کابلی در آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از آغاز اجرای عملیات حفاری و نصب شمع‌های پل کابلی امام رضا(ع) در هفته جاری در آبادان خبر داد.

آغاز اجرای عملیات حفاری پل کابلی در آبادان
محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طبق برنامه زمان‌بندی ارائه شده پیمانکار، عملیات حفاری پل کابلی امام رضا(ع) به‌منظور شمع‌کوبی پایه‌ها از اوایل هفته جاری آغاز خواهد شد.
وی افزود: دستگاه عظیم‌الجثه حفار پل با جند تریلر بزرگ در حال حمل از تهران به سوی آبادان است و چهارشنبه هفته آینده وارد شهر می‌شود؛ میلگردهای این پروژه بزرگ نیز خریداری و وارد آبادان شده است.
به گفته وی همه مراحل آماده و مهیای عملیات اجرایی پل امام رضا(ع) است.
شیرازی در پاسخ به اینکه علت تأخیر در اجرای عملیات پل کابلی چه بوده تصریح کرد: نمی‌توان گفت تأخیری در اجرای عملیات پل وجود داشته بلکه جمع‌آوری تأسیسات زیرزمینی در محدوده پروژه و تعیین مسیر تأسیساتی نظیر لوله‌های اصلی آب شرب، فاضلاب، فیبر نوری، کابل‌های برق و گاز جزیی از این پروژه بوده است.
وی با بیان اینکه کار جابه‌جایی تأسیسات مشخص و کاملاً انجام شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای شمع‌های پل با هیچ کدام از خطوط اصلی آب و فاضلاب تداخل ندارد.
 شهردار آبادان با اشاره به اینکه به‌منظور جابه‌جایی فونداسیون پل نیاز به جابه‌جایی قسمتی از خطوط است افزود: در این زمینه توافقات لازم با شرکت آبفا همراه با تعامل و همکاری فرماندار آبادان حاصل شده و در همین هفته نیز انجام می‌پذیرد.
وی در ادامه ضمن تشکر از شهروندان به‌ویژه کسبه‌ای که به دلیل اجرای این پروژه در تردد و کار و کاسبی آنها اختلال ایجاد شده گفت: توسعه زیربنایی و اصولی یک شهر بدون همکاری همه بخش‌های و تعامل هر چه بیشتر شهروندان امکان‌پذیر و میسر نمی‌شود.
شیرازی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری قبل از موعد مقرر از پروژه مذکور، طعم حلاوت و شیرینی آن را به مردم بچشانیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول