اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

نمایشگاه اکو روابط دیپلماسی ملت‌ها را توسعه میدهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس گفت: تداوم برگزاری نمایشگاه اکو، روابط دیپلماسی ملت‌ها را توسعه می‌دهد.

نمایشگاه اکو روابط دیپلماسی ملت‌ها را توسعه میدهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، موسی‌الرضا ثروتی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را یک حرکت بسیار مثبت و بی نظیر دانست و اظهار داشت: استقرار این نمایشگاه باعث همبستگی کشورهای عضو اکو و تعمیق ارتباطات فرهنگی و هنری بین کشورهای همسایه می‌شود.  
وی تصریح کرد: وجود صنایع دستی استان‌های مختلف بر غنای نمایشگاه اضافه کرده است.
ثروتی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه قراردادهای تجاری منعقد شده که ماهیت برپایی نمایشگاه‌هایی از این قبیل چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی در راستای عرضه محصولات و انعقاد قرار دادهای تجاری است.
وی برپایی نمایشگاه اکو را گامی در جهت معرفی توانمندی‌های استان‌ها و تجاری‌سازی صنایع دستی، ایجاد اشتغال، انتقال فرهنگ و هنر مردم هر سرزمین عنوان کرد.    
نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکرار برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها موجب توسعه روابط دیپلماسی و انتقال فرهنگ و زندگی مسالمت آمیز مردم این ملت‌ها می‌شود.
وی حضور پرشور و گسترده مردم در بازدید از این نمایشگاه را بیانگر اطلاع رسانی دقیق و وسیع این رویداد بزرگ فرهنگی برشمرد.    
ثروتی در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه و همچنین از ستاد خبری نمایشگاه که تلاش ویژه‌ای در امر اطلاع رسانی این رخداد بزرگ در استان داشته‌اند؛ تقدیر و تشکر کرد.    
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول