اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق شهرداری قم:

پیشرفت مترو قم مطلوب است‌

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق شهرداری قم از پیشرفت عملیات احداث مترو قم توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه خبر داد.

پیشرفت مترو قم مطلوب است‌
به گزارش خبرگزار ی فارس از قم، ابوالفضل اسماعیلی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید قم که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده بود، قطار توسعه، عمران و آبادانی استان قم را در حال پیشرفت و حرکت روبه جلو دانست.
وی در ادامه از دستاوردهای شهرداری شهر مقدس قم در سالیان گذشته سخن گفت و اظهار کرد: شهردار سابق، سرچشمه برکات و خیرات زیادی برای استان به ویژه شهر مقدس قم بود.
سرپرست سابق شهرداری قم با اشاره به اجرای مناقصه‌ پروژه‌ی مترو قم، گفت: قراردادی با ارزش 8 هزار و 620 میلیارد ریال، قرارداد بسیار بزرگی برای شهرداری شهر قم محسوب می‌شود که شهرداری قم برگزاری مناقصه‌ی آن را برعهده گرفت و قرارگاه خاتم الانبیاء برنده این مناقصه شد.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی قرارگاه افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء تاکنون توانسته است 60 متر از مسیر تونل مترو را حفاری کند که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
اسماعیلی با بیان اینکه در مدت سرپرستی وی بر شهرداری قم، امور فرهنگی بر دیگر امور اولویت داشته است، بیان کرد: در موضوع مدیریت شهری موضوعاتی از جمله مسائل فرهنگی، مسائل مربوط به حمل و نقل و ترافیک و مسائل شهری دارای اهمیت هستند.
وی در ادامه افزود: ما با داشتن شرایط یکسان مسائل شهری، تنها شاهد توجه برخی شهرداران به مسائل مربوط به وسائل نقلیه هستیم، مسائلی همچون ساخت بلوار، پارکینگ و...؛ در حالی که مهم‌تر از وسائل نقلیه خود ساکنین شهرها هستند.
سرپرست سابق شهرداری قم اعلام کرد: باید با تغییر سیستم مدیریتی شهری، به جای توجه به مسئل جانبی شهر به موضوعات مهم و اساسی شهر توجه کرد تا با استفاده از ایجاد فضایی آرام برای شهروندان، محیط توسعه، پیشرفت، عمران وآبادانی را فراهم کرد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول