اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی خبر داد:

حضور 300 داوطلب در جشنواره ملی مشاعره رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی گفت: از مجموع شرکت کننده در ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی تعداد 300 نفر داوطبانی هستند که برای نخستین بار شرکت کرده‌اند.

حضور 300 داوطلب در جشنواره ملی مشاعره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران ادامه داد: با پایان یافتن کار داوری مرحله نخست ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی 89 نفر به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافتند.
وی افزود: این افراد از بین 550 نفر علاقه مند به شرکت در ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی جواز ورود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرده‌اند.
دبیر ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی یادآورشد: مرحله نیمه نهایی ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی چهارشنبه سیزدهم مهرماه برگزار می‌شود که از بین آنها 40 نفر به مرحله نهایی راه می‌یابند.
محمدی اضافه کرد: همچنین پنج نفر از دومین جشنواره دانش آموزی مشاعره رضوی نیز که یکشنبه شب برترین‌های آن مشخص شده‌اند به ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی راه یافته‌اند.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره حضور 10 زوج جوان از استان‌های خراسان رضوی، تهران و مرکزی است و این مهم را در دوره‌های گذشته کم سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه سخنران علمی این دوره دکتر سید جعفر حمیدی از استادان بنام بوشهری دانشگاه‌های کشور است، افزود: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ششمین جشنواره رضوی در این استان در چهاردهم مهرماه انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب این جشنواره هفت کمیته تشکیل شده است و همه امور براساس برنامه زمان بندی در حال انجام است.
وی یادآورشد: امسال از توانایی اساتید و چهره‌های علمی برتر استان بوشهر در هیئت داوران بیشتر استفاده شده است و کماکان محمد اسماعیل آذر به عنوان عضو هیئت علمی جشنواره و داور اصلی کار داوری این جشنواره را برعهده دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: تشکیل هیئت علمی و کارگروه پژوهشی و استفاده از استادان برجسته و پژوهشگران مطرح در جشنواره کاری ارزشمند و در خور تقدیر است و بر تقویت و افزایش کیفی این جشنواره تاثیر بسزایی دارد.
دبیر ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از انجام همه هماهنگی ها و مقدمات ورود داوطلبان به نحو شایسته خبر داد.
مسئول دبیرخانه و مدیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: امسال از 30 استان کشور داوطلب شرکت کننده وجود دارد که بیشترین آن مربوط به خراسان رضوی است .
زینب عوض پور افزود: سهم استان بوشهر از جمع 89 نفر راه یافته به مرحله نیمه نهایی 28 نفر است.
وی یادآورشد: سه نفر برتر جشنواره‌های دانش آموزی و ملی مشاعره رضوی افزون بر دریافت هدایا و لوح تقدیر به مشهد مقدس نیز اعزام می‌شوند.
عوض پور اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تلاش می‌کند با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگ علوی و رضوی را در جامعه نهادینه کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول