اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در کاهش التهاب جنگ نرم دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: ‌رسانه‌های ما به ویژه رسانه ملی نقش بی‌بدیلی را در کاهش آسیب‌ها و التهاب جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم دشمنان دارد.

رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در کاهش التهاب جنگ نرم دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبری مغان در بیله‌سوار اظهار داشت: امروز استکبار جهانی سرمست از تهاجم گسترده فرهنگی و تبلیغی است تا شاید این انقلاب را در این عرصه به تسلیم وادار کند اما از قدرت رسانه‌ای ایران در مقابله با هجمه‌ها و تهدیدها خبر ندارد و نسبت به این توانمندی بی‌اعتناست.
وی با یادآوری اینکه شهرستان‌های مرزی همچون بیله‌سوار در معرض بمباران تبلیغاتی رسانه‌ای غرب قرار دارند، تصریح کرد: در این جنگ نابرابر صدا و سیما و رسانه‌های منطقه‌ای و محلی باید با تهیه و تولید برنامه‌های مخاطب‌پسند اجازه ندهند خانواده‌های ما کانال‌های دیگر را بگیرند.
این مسئول بیان داشت: اگر مردم به رسانه ملی و استانی وثوق کامل داشته باشند هرگز حوادث و اتفاقات کشور خود را از رسانه‌های بیگانه تعقیب نمی‌کنند بلکه با تمام ظرفیت و توان تلاش می‌کنند از قابلیت رسانه‌ای منطقه‌ای و بومی و ملی استفاده کنند.
وی ضرورت پخش اخبار از منابع مهم و قابل اعتماد را از طریق رسانه استانی ضروری اعلام کرد و گفت: در انعکاس درست و شایسته اخبار اهتمام و مساعدت مسئولان نباید نادیده گرفته شود.
قیاسی با یادآوری اینکه راه‌اندازی دفتر خبری بیله‌سوار با توجه به حساسیت منطقه از ضروریات و الزامات بود، ابراز داشت: راه‌اندازی این دفتر می‌تواند دست ما را در انعکاس مسایل و رخدادهای مختلف بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار بیله‌سوار نیز رسانه پویا را رسانه تعاملی با مردم معرفی کرد و بیان داشت: در عرصه کنونی رسانه‌ای کارآمدتر، پویا‌تر و قابل اعتماد‌تر است که هدف آن جز کسب رضایت و جلب ذائقه مردم و مخاطبان چیز دیگری نیست.
رسول زیبانژاد با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز شهرستان بیله‌سواتر در زمینه کشاورزی، دامپروری و فعالیت تنها پایانه مرزی استان در این خطه، خواستار تدوین برنامه برای شناساندن تمام این قابلیت‌ها با جذب نیروی بومی شد.
وی انعکاس سریع اخبار و رویدادها را مهم توصیف کرد و از دست‌اندرکاران این دفتر خبری خواست با تقویت ارتباط شنیداری و دیداری با شبکه سبلان، خطه مغان بیشتر معرفی شده و اخبار آن پوشش سریع و دقیق پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دفتر خبری مغان در بیله‌سوار با معرفی مدیر این دفتر به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد.
این دفتر با هدف انعکاس هر چه بهتر خبرهای حوزه منطقه مغان در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول