اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهدای جایزه جهانی استیج به برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: مرکز ملی استیج ایران (سازمان حمایت از تئاتر کودکان و نوجوان) در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به سه نمایش برگزیده این جشنواره، جایزه جهانی «استیج» را اهدا می‌کند.

اهدای جایزه جهانی استیج به برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مرکز ملی استیج ایران (سازمان حمایت از تئاتر کودکان و نوجوان) در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به سه نمایش برگزیده این جشنواره، جایزه جهانی «استیج» را اهدا می‌کند.
در این دوره از جشنواره طی توافق صورت گرفته میان شهرام کرمی، دبیر جشنواره و مرکز ملی استیج ایران، نمایندگانی از این سازمان در طول برگزاری جشنواره در همدان حاضر خواهد بود و از نزدیک به تماشای نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره خواهند پرداخت.
همچنین بر اساس توافق صورت گرفته جایزه جهانی این مرکز در آئین پایانی جشنواره به سه گروه برگزیده جشنواره از سوی مرکز ملی استیج ایران (سازمان حمایت از تئاتر کودکان و نوجوان) اهدا می‌شود.
به گفته شهرام کرمی دبیر جشنواره، نمایندگان مرکز ملی استیج ایران برای انتخاب و معرفی نمایش‌های برتر این جشنواره و معرفی آنها به جشنواره "استیج" و سایر جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره هجدهم تئاتر کودک و نوجوان همدان حاضر خواهند شد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 20 آبان‌ماه سال جاری به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول