اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

ورزش بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: ورزش و توجه به تندرستی شایسته‌ترین ابزار در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان است.

ورزش بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در دیدار کارکنان اداره ورزش و جوانان که در آستانه هفته تربیت بدنی که در خلخال برگزار شد، اظهار داشت: ورزش تنها تفریح سالم در جهت سوق دادن جوانان و نوجوانان به اهداف دینی و رسیدن به تکامل اخلاقی است.
وی با یادآوری این‌که هر انسان بالغ و عاقل در سایه ورزش می‌تواند بسیاری از توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد، تصریح کرد: جوانان ما امروز به فضاهای سالم تفریحی همچون محیط‌های ورزشی برای تقویت ایمان، باور و اراده خود در برابر مشکلات و تنگناها نیاز دارند تا بتوانند در مقابل فرهنگ منحط غرب نیز بایستند.
رشتبری خاطر نشان کرد:‌ زیرساخت‌های ورزشی باید به سرعت گسترش پیدا کند تا جوانان بتوانند با حضور در میادین ورزشی از هجمه‌های دشمنان که اغلب در پوشش ورزشی و جنگ نرم است، در امان بمانند.
این مسئول هرگونه غفلت مسئولان را در توجه جدی به این حوزه موجب نابسامانی و بی‌ثمرگی فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد و افزود: زمانی می‌توانیم جوان برومند و رشید را تحویل جامعه دهیم که در کنار سلامت روح، روان و عقل از سلامت جسمی نیز بهره‌مند باشد.
امام جمعه خلخال نیروی انسانی شاداب را سازنده و محرک در حوزه‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: با نیروی جوانی می‌توان بسیاری از کارهای به اصطلاح نشدنی را انجام داد.
به گزارش فارس، در این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در سخنانی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی ما با کمترین هزینه در اداره هر چه بهتر این مجموعه‌ها تلاش می‌کنند.
سیدناصر میرمرسلی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 15 هیئت ورزشی در گروه بانوان و 65 هیئت ورزشی در گروه آقایان در شهرستان خلخال و در دو بخش فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: نبود خوابگاه و امکانات و تجهیزات ورزشی سبب شده که ما نتوانیم میزبان تیم‌های ملی و اردوی ورزشی ورزشکاران کشوری باشیم و این می‌طلبد که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
میرمرسلی گفت:‌ آمارها نشان می‌دهد که براساس مقایسه پیشرفت ورزشی خلخال نسبت به 50 سال گذشته در دو سال اخیر این شهرستان با پیشرفت چشمگیری در تمام حوزه‌های ورزشی رو‌به‌رو بوده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در پایان افزود: چهار سالن ورزشی هم اکنون در حال احداث داریم که تلاش می‌شود با تکمیل آنها در بخش‌های مختلف بتوانیم ورزش را در مناطق روستایی و محروم تقویت کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول