اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان یزد:

7 نمایش در جشنواره تئاتر یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان یزد گفت: در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد، هفت نمایش از گروه‌های تئاتر استان به روی صحنه می‌رود.

7 نمایش در جشنواره تئاتر یزد اجرا می‌شود
محمدرضا ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد 26 آبان‌ماه سال جاری طی مراسمی در مسجد روضه محمدیه برگزاری می‌شود و پس از ادای احترام هنرمندان عرصه تئاتر استان یزد به مقام شامخ شهدا به ویژه شهیدان هنرمند، اجرای گروه‌های تئاتر آغاز خواهد شد.
وی افزود: امسال هفت گروه نمایش در استان یزد، کار خود را در جشنواره شرکت داده و در طول دو روز برگزاری جشنواره تئاتر خود را به اجرا در خواهند آورد.
ابوالحسنی با اعلام برنامه‌های اجرای این گروه‌ها بیان کرد: تئاتر معبد آرتیمون به نویسندگی و کارگردانی حسین آقایی میبدی روز سه‌شنبه 26 آبان‌ماه ساعت 11 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود و جلسه نقد و بررسی آن نیز ساعت 19 و 30 دقیقه در تالار شرف‌الدین علی یزد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در همین روز همچنین نمایش‌های ایکاووس به نویسندگی و کارگردانی کرامت یزدانی و ماشین به نویسندگی بابک طباطبایی و کارگردانی محمدرضا زبرجدی به روی صحنه می‌رود.
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: تئاتر ایکاووس ساعت 18 در تالار شرف‌الدین علی یزدی و تئاتر ماشین ساعت 21 در پلاتو تالار هنر برگزار می‌شود.
رئیس انجمن نمایش استان یزد زمان برگزاری جلسات نقد و بررسی این دو تئاتر را نیز به ترتیب در ساعت 20 و 30 در تالار شرف‌الدین علی یزدی و ساعت 22 در تالار هنر یزد اعلام کرد.
ابوالحسنی با بیان اینکه روز چهارشنبه، 27 آبان‌ماه نیز چهار گروه نمایش‌های خود را به روی صحنه می‌برند عنوان کرد: نبض سرخ کلاغ به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی صادق نصیری در ساعت 10 و 30 دقیقه در تالار شرف‌الدین علی یزدی، نمایش جَک، جٔک، جوکر به نویسندگی مجید جوادیان‌زاده و کارگردانی احمد ندافی در ساعت 16 در تالار هنر یزد اجرا می‌شود.
وی افزود: نمایش آذر نیز به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی علی جاور در ساعت 20 در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان یزد و نمایش آخرین نامه به نویسندگی مهرداد کورش‌نیا و کارگردانی حمید محسناوی‌پور در ساعت 21 در تالار شرف‌الدین علی یزدی به روی صحنه می‌رود.
ابوالحسنی، زمان برگزاری چهار نمایش اجرا شده در روز دوم این جشنواره را به ترتیب ساعت 17 در تالار هنر، ساعت 18 و 30 در تالار هنر، 22 در تالار شرف‌الدین علی یزدی و 23 در تالار شرف‌الدین علی یزدی اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد گفت: این مراسم ساعت 8 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه، 28 آبان‌ماه سال جاری در تالار فرهنگ یزد با حضور داوران، هنرمندان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول