اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه دامغان:

طرح صالحین انتظارات همه اقشار را برآورده می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه اعلام کرد: طرح شجره طیبه صالحین انتظارات همه اقشار را در جامعه ایرانی و اسلامی برآورده می‌کند.

طرح صالحین انتظارات همه اقشار را برآورده می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام علی مظاهری عصر امروز در جلسه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که در حوزه مقاومت بسیج الهادی (ع) دامغان برگزار شد، اظهار داشت: هدف‌گذاری و استمرار در برنامه‌ها از ویژگی‌های نظام صالحین است و حلقه‏های صالحین انتظارات همه اقشار جامعه را برآورده می‌کنند.
وی افزود: برای برگزاری حلقه‌ها‌ی صالحین باید از مربیان تحصیل‏کرده و توانمند استفاده شود.
استاد حوزه علمیه دامغان هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین را تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و تقویت باورهای دینی و توسعه‌ اخلاق و رفتارهای اسلامی در بین آحاد بسیج عنوان کرد.
این استاد حوزه با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: پایگاه‌‌های بسیج باید کانون تعلیم و تربیت دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گیرد.
مظاهری بصیرت را محصول تربیت دانست و اشاره کرد: نظام صالحین مهم‌ترین مأموریت فرهنگی و معنوی را بر عهده دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همچنین 30 نفر از بسیجیان عضو گردان‌های رزمی ذوالفقار بسیج شهرستان دامغان به اردوی زیارتی، فرهنگی و سیاحتی مشهد اعزام شدند.
این اردو به همت سازمان بسیج مستضعفین و در راستای تشویق و ترغیب جوانان ورزشکار و ارتقای روحیه ورزشکاری و انسان‏دوستی در این جوانان برگزار شد.
شایان ذکر است؛ بسیجیان ذوالفقار حوزه الهادی (ع) دامغان در قالب سه گروه 22 نفره سازماندهی شده‌اند که در برنامه‌های رزمی،‌ فرهنگی و تربیتی حضور دارند و کلاس‌های آموزش رزمی آنها به صورت مستمر و هفتگی در سالن حمزه سیدالشهدا (ع) دایر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول