اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندر لنگه:

جوسازی غربیان خللی در وحدت اهل سنت و شیعه ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندر لنگه گفت: جوسازی‌های برخی از سایت‌های معاند نظام و رادیوهای غربی خللی در وحدت و همدلی برادران اهل تسنن و تشیع ایجاد نخواهد کرد.

جوسازی غربیان خللی در وحدت اهل سنت و شیعه ایجاد نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی انتشار خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه در هفته گذشته توسط رسانه‌ها و بازتاب سخنان حجت‌الاسلام رکنی امام جمعه این شهر، بخشی از سخنان وی مورد سوء استفاده گسترده رسانه‌ها حتی بعضا غربی و منطقه قرار گرفت که فرمانداری بندرلنگه در همین راستا توضیحاتی را ارائه داده است.
به نقل از حجت‌الاسلام رکنی در خبر مورد اشاره آمده است وی ضمن انتقاد از افرادی که با عنوان ستاد فرمان حضرت امام (ره) در بندر لنگه مستقر شده‌اند، خاطر نشان کرد: بنده هیچ گونه اطلاعی از آن ندارم و این افراد سر خود اموال برادران اهل سنت را مصادره می‌کنند و جلو بعضی از پروژه‌های عمرانی را می‌گیرند.
وی افزوده است: آیا قانونی در این شهر وجود ندارد، با چه مجوزی اموال مردم را مصادره می‌کنند و جلو پروژه‌های عمرانی را می‌گیرند، امروز روح امام (ره) با این ندانم کاری‌ در عذاب است و اگر مقام معظم رهبری اطلاع یابد، بلافاصله واکنش نشان می‌دهد زیرا کارهای این افراد خلاف قانون است.
غلامحسین زارعی فرماندار بندرلنگه با اعلام اینکه جوسازی‌های برخی از سایت‌های معاند نظام و بنگاه‌های شایعه پراکنی و رادیوهای غربی خللی در وحدت و همدلی برادران اهل تسنن و تشیع ایجاد نخواهد کرد، گفت: اخیرا برخی از رسانه‌های غربی و سایت‌های خبری معاند نظام اقدام به مصادره به مطلوب سخنان امام جمعه محترم شهر بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه کردند که بر همگی روشن و مبرهن است که این قبیل اطلاع رسانی نه تنها از روحیه و اخلاق رسانه‌ای بدور است بلکه بسیار غرض‌آلود و غیراخلاقی است.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان برادران سنی و شیعه مانند ید واحده تحت لوای مقام معظم رهبری به زندگی برادرانه خود ادامه و خدمات گسترده و بی‌نظیری نیز به مردم این سامان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دولت کریمه نهم و دهم ارائه شده است، افزود: این شهرستان در زمان طاغوت به عنوان تبعیدگاه بوده است و در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی ارائه شده است به طوری که آثار عمران و آبادانی در گوشه گوشه شهرستان ملموس و مشهود است.
فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه جوسازی‌های اخیر در مورد به اصطلاح مصادره اموال قشر یا گروه خاصی از مردم شهرستان را رد می‌کند، گفت: امام جمعه شهر در اکثر مواقع فرمایشات دلسوزانه و پدرانه خود را در موارد و مسائل مختلف چه از تریبون مقدس نماز جمعه و چه در سایر جلسات از مسئولان دریغ نکرده و مسئولان نیز همواره در به کارگیری و اجرایی کردن این رهنمودها در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم اقدام و لذا هیچ جریان و یا گروه و یا رسانه‌ای حق سوء استفاده از فرمایشات وی برای جوسازی و ایجاد اختلاف و تفرقه ندارد.
به گفته وی، نکته مورد نظر امام جمعه این شهر در آن سخنان موضوعی حقوقی بوده و اگر جریان و یا رسانه‌ای بخواهند آن را تبدیل به یک مسئله سیاسی کند قطعا باید در نیات و اهداف آنان دچار تردید شد.
فرماندار شهرستان بندرلنگه در مورد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز گفت: این نهاد خدمات گسترده‌ای را به مردم به ویژه در مناطق محروم کشور ارائه داده و خواهد داد و در شهرستان بندرلنگه نیز در سال جاری بیش از پنج باب مدرسه در مناطق و روستاهای شهرستان در دست احداث دارد که 100 درصد دانش آموزان و مردم این روستاها را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند.
وی خود و سایر مسئولان نظام را به عنوان سرباز نظام و خادم مردم خواند و افزود: وظیفه ما خدمت رسانی به تمام آحاد مردم فارغ از رنگ، نژاد، دین، مذهب، قشر و یا گروه‌های سیاسی است و در همه حال پیگیری مطالبات و احقاق حقوق شهروندان را از اولویت‌های اصلی و وظایف ذاتی خود می‌دانیم.
زارعی گفت: حفظ هوشیاری در مقابل ترفندهای تفرقه افکنانه معاندان و مخالفان نظام لازم است.
فرماندار بندرلنگه ادامه داد: با توجه به تاثیر گسترده انقلاب اسلامی بر ملل آزادی‌خواه جهان که مصداق عینی آن را در خیزش‌ها و انقلاب‌های اخیر بیداری اسلامی و مهم‌تر از آن چالش جدی نظام سرمایه‌داری به ویژه در ایالت متحده آمریکا در قالب جنبش ضد وال استریت (ضد سرمایه‌داری) می‌بینیم، شکی نیست که جهان استکبار از همه توان خود برای ایجاد تفرقه و خدای ناکرده خدشه در این نظام مقدس استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: اما مسئولان و مردم باید با حفظ هوشیاری خود از هر گونه اقدامی که خدای ناکرده دستاویزی برای توطئه گرایی و خوراکی برای رسانه‌های غربی فراهم کند، پرهیز تا این انقلاب با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت همچون چتری بر سر تمام ملل محروم و مستضعف جهان گسترده و پایه‌های نظام سرمایه‌داری را همچون رقیب سوسیالیستش فرو ریزد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول