اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام آیت الله مهدوی کنی در تجلیل از استاد پرورش:

پرورش در تحکیم وحدت اصناف فرهنگی نقش مهمی ایفا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: استاد پرورش در دوران ستمشاهی نقش مهمی در راهپیمایی اقشار متدین و مبارز در تحکیم وحدت اصناف فرهنگی ایفا کرده است.

پرورش در تحکیم وحدت اصناف فرهنگی نقش مهمی ایفا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله مهدوی کنی دقایقی پیش در آیین نکوداشت استاد اکبر پرورش توسط داماد آیت‌الله مهدوی کنی قرائت شد.
در این پیام آمده است: تکریم و بزرگداشت بزرگان و پیشکسوتان و صالحان هر عرصه و قوم و جمعیتی، بزرگداشت و تعظیم مکارم و بزرگی‌ها و دعوت نسل‌های جدید بر اخلاق و عمل صالح و مصداق "کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم" است.
در تجلیل و بزرگداشت و توصیف دهها سال مبارزه با طاغوت، خدمات فرهنگی تربیتی و مجاهدت تبلیغی و خدمت در سنگرهای حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توان ساعت‌ها و روزها بحث و استدلال کرد و می‌توان تنها با اشاره به یکی از مصادیق برجسته آن کارهای روزها بحث و استدلال را انجام داد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: تجلیل از برادر فاضل و بزرگوارمان استاد سید اکبر پرورش تجلیل از یک نسل فرهنگی مبارز و مجاهد است که در دوران ستمشاهی نقش مهمی در راهپیمایی دیگر اصناف و اقشار متدین و مبارز در تحکیم وحدت اصناف فرهنگی، دانش‌آموز، دانشجو و پرورش و تربیت آنان در خط مستقیم و نورانی نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پشت سر روحانیت متعهد و علمای ربانی ادا کرده است.
معلم فرهیخته‌ای که سیل خروشان شاگردانش در مدرسه، خیابان، بازار و دانشگاه را با قرآن و عترت و ولایت و صبر و شهادت آشنا کرد و در هر سنگری به او تکلیف شد از وزارت، وکالت، مجلس و سنگرهای دفاعی و همراهی با بزرگان طراز اول نظام در خدمت بزرگانی چون شهیدان والا مقام مطهری، بهشتی، رجایی و باهنر و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و دیگر اعاظم انجام وظیفه نمود.
در انتهای پیام آیت‌الله مهدوی کنی در مراسم بزرگداشت استاد پرورش تاکید شد: خداوند متعال این معلم نمونه و خدمتگذار بزرگ انقلاب و مبارز را در کنف حمایت اجداد طاهرینش (ع) از هر بلا و آفتی حفظ و عافیت و حسن عاقبت مرحمت فرماید و نسل‌های جدید ما را در راه تسلیم قرآن و ولایت اهل‌البیت (ع) ثابت قدم و استوار بدارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول