اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و سومین جشنواره تئاتر زنجان صورت گرفت؛

راه‌یابی دو نمایش از زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور

خبرگزاری فارس: در پایان بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان، با انتخاب هئیت داوران تئاتر مثبت 18 و آخرین برف زمستانی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور راه یافتند.

راه‌یابی دو نمایش از زنجان به جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آرای هئیت داوران در اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف اعلام شد.
در بخش پوستر و بروشور این جشنواره انتخابی صورت نگرفت و هئیت داوران در بخش چهره‌پردازی جایزه نقدی این جشنواره را به مبلغ 3 میلیون ریال به طراح چهره‌پرداری نمایش آخرین برف زمستانی به بهرام علی اکبری اهدا کرد.
همچنین در بخش موسیقی هئیت داوران این جشنواره جایزه این بخش را به موسیقی نمایش گلدونه‌خانم به محمد مهدی حاجی‌خانی اهدا کرد، همچنانکه در بخش طراحی لباس جایزه سوم این بخش به مبلغ یک میلیون ریال به طراح لباس نمایش تیتر داغ به اصغر محمدی و جایزه دوم به مبلغ دو میلیون ریال به طراح لباس این یک بازجویی نیست به امیر حسین سرداریان و جایزه نخست به مبلغ 3میلیون ریال به طراح لباس نمایش آخرین برف زمستانی به مهرنوش مردی‌ها تعلق یافت.
در بخش طراحی صحنه هئیت داوران با پرداخت 2 میلیون ریال از طراح صحنه نمایش این یک بازجویی نیست آرش قربانی تقدیر و جایزه این بخش را به مبلغ 3 میلیون ریال به طراح صحنه نمایش آخرین برف زمستانی به مهرنوش مردی‌ها اهدا کرد.
در بخش انتخاب بازیگر زن نیز این جشنواره جایزه سوم خود را به مبلغ 2 میلیون ریال به نسرین محمدی بازیگر پلی از جنس شیشه، مینا عبادی بازیگر نمایش مثل آن تلخ بزرگ و مژگان رادفر بازیگر نمایش این یک بازجویی نیست اهدا کرد.
جایزه دو بخش بازیگری زن به مبلغ 3 میلیون ریال به سمیه مرادی بازیگر نمایش مثبت 18 و مهتاب محسنی بازیگر نمایش این یک بازجویی نیست اهدا  شد، همچنانکه جایزه نخست این بخش به مبلغ 4 میلیون ریال به مهرنوش مردیها بازیگر نمایش این یک بازجویی نیست تعلق گرفت.
در بخش انتخاب بازیگران مرد جایزه سوم هئیت داوران به مبلغ 2میلیون ریال به معراج کرمی بازیگر نمایش پلی از جنس شیشه، سجاد سعدی و محمود مینا خانی بازیگران نمایش تیتر داغ اهدا شد.
همچنین در این بخش جایزه دوم به مبلغ 3 میلیون ریال به محمود محمدی و روح‌الله ابراهیمی بازیگران نمایش آخرین برف زمستانی و جایزه نخست این بخش به مبلغ 4 میلیون ریال به طور مشترک به امیر حسین سرداریان بازیگر نمایش‌های آخرین برف زمستانی و این یک بازجویی نیست و حسن جز مرادی بازیگر مثبت 18 اهدا شد.
در بخش نمایشنامه جایزه این بخش را به مبلغ  5 میلیون ریال به نویسندگان نمایشنامه‌های مثبت 18 و آخرین برف زمستانی به حسین جزء مردادی و پیمان کریمی تعلق گرفت.
یادآور می‌شود؛ جایزه سوم بخش کارگردانی به مبلغ 3 میلیون ریال به کارگردان نمایش تیتر داغ به اصغر محمدی و جایزه دوم به مبلغ 4 میلیون ریال به طور مشترک به آرش قربانی کارگردان نمایش این یک بازجویی نیست و حسین جزء مرادی کارگردان مثبت 18 اهدا شد.
جایزه نخست بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان به مبلغ 5 میلیون ریال به کارگردان نمایش آخرین برف زمستانی به پیمان کریمی اختصاص یافت.
هئیت داوران پس از بررسی همه کارهای اجرا شده به اتفاق آرا نمایش‌های مثبت 18 و آخرین برف زمستانی را برای حضور در جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول