اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیانی در گردهمایی کانون‌های بسیج دانشجویی تاکید کردـ 1:

وحدت حداکثری در دایره اصولگرایی و انتخاب ناب‌ترین افراد اصولگرا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی ‌کل کشور گفت: وحدت حداکثری در دایره اصولگرایی و انتخاب ناب‌ترین افراد اصولگرا مورد توجه است، معیار سازمان بسیج دانشجویی برای اشخاص، گروه‌ها و احزاب، ولایت فقیه است و هر جناحی که به ولی فقیه نزدیک‌تر باشد از نظر ما ناب‌تر است.

وحدت حداکثری در دایره اصولگرایی و انتخاب ناب‌ترین افراد اصولگرا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین قدیانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی اعضای رده‌ها و کانون‌های بسیج دانشجویی استان قم که در سالن امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهار کرد: ماموریت بسیج دانشجویی در این انتخابات، ترغیب اقشار مختلف به حضور حداکثری در انتخابات است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بیمه کردن انقلاب است، گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات بعد از فتنه به شمار می‌آید و به همین دلیل در مقایسه با انتخابات دوره‌های گذشته باید پرشورتر برگزار شود.
مسئول بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: مهم‌ترین بهره‌برداری که نظام سلطه و آمریکا از این انتخابات می‌خواهند داشته باشند این است که بعد از فتنه 88، مشارکت مردم در امور سیاسی کاهش یافته و بنابراین تعداد کمی در انتخابات شرکت کردند.
وی با بیان اینکه در انتخابات این دوره مجلس، سه جریان حضور فعال دارند، عنوان کرد: گروه اول، جریان فتنه متشکل گروه‌های اصلاحات و ملی مذهبی‌ها و دوم خردادی هاست که در ایام فتنه با بیگانگان پیوند خورده و در حال حاضر هم با تحریم و عدم تحریم و به کلی الفاظ سیاسی بازی می‌کنند که البته محلی از اعراب ندارند.
قدیانی تاکید کرد: کسانی که با ضد انقلاب پیوند خوردند صلاحیت ورود به خانه ملت را ندارند و ما اینها را جزو ملت نمی‌دانیم اما ادعایشان آزادی، امنیت و نظارت است که البته چیزی جز بازی نیست.
وی ادامه داد: گروه دوم، جریان انحرافی است و دوست دارند کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند که شعار اینها نیز عدالت، ایرانیت و ایرانیان خارج از کشور است و روی بحث آزادی‌های اجتماعی تکیه می‌کنند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: اصولگرایان سومین گروه را تشکیل می‌دهند که مباحث خود را با شعار پیروی از خط امام و رهبری مطرح می‌کنند.
وی در عین حال گفت: بسیاری از اعضای دو گروه مذکور، دنبال آن هستند تا طیف اصولگرا در درون خود به مشکل برخورد کرده و بتوانند حداکثر استفاده را برای عرض اندام ببرند.
قدیانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در تعریف اصولگرایی هشت شاخصه را برشمردند که مهم‌ترین آنها تبعیت از ولایت و رهبری است و اصولگرا بر اساس این تعریف کسی است که پایبند اصل انقلاب و نظام اسلامی باشد.
وی با ذکر این مطلب که وحدت حداکثری در دایره اصولگرایی و انتخاب ناب‌ترین افراد اصولگرا مورد توجه است، تاکید کرد: معیار سازمان بسیج دانشجویی برای اشخاص، گروه‌ها و احزاب، ولایت فقیه است و هر جناحی که به ولی فقیه نزدیک‌تر باشد از نظر ما ناب‌تر است.
مسئول بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز نیازمند وحدت و همگرایی است و بنابراین تکلیف نداریم هیچ کسی را از دایره نظام بیرون کنیم اما در انتخاب افراد، ناب‌ترین آنها را انتخاب می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول