اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خبر داد:

تدوین کتاب جامع قصه‌گویی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: کتاب جامع قصه‌گویی تدوین می‌شود.

تدوین کتاب جامع قصه‌گویی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیز‌زاده گرجی صبح امروز در سومین جلسه کار‌گروه تدوین کتاب قصه‌گویی که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران انجام شد، با بیان اینکه مازندران به قطب قصه‌گویی کشور تبدیل شده است، بیان داشت: کانون پرورش فکری مازندران توام با 40 وظیفه تعریف شده برای این نهاد پرورشی به طور حرفه‌ای به امر قصه‌گویی می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: کار‌گروه قصه‌گویی کشور به کانون پرورش فکری استان مازندران واگذار و این استان را به قطب قصه‌گویی کشور تبدیل کرده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی که به میزبانی مازندران برگزار شد گام موثری در پیشرفت فن قصه‌گویی در کشور به ویژه مازندران بود، بیان داشت: کانون پرورش فکری مازندران با تشکیل کار‌گروه تخصصی قصه‌‌گویی به دنبال تهیه و تدوین کتاب جامع قصه‌گویی که شامل قصه، قصه‌گویی و قصه‌گو است، بوده و در این زمینه بررسی و مطالعه می‌کند.
وی تصریح کرد: مباحث آموزشی، شناسایی هدف، نیازها و شیوه بیان قصه از مواردی است که در کتاب جامع قصه‌گویی به آن پرداخته می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با تاکید بر اینکه خلق قصه از سوی مربیان کانون پرورش فکری مورد توجه این نهاد فرهنگی است، اظهار داشت: قصه و قصه‌گویی تاثیر زیادی در روند آموزشی دارد که در این روش می‌تواند اهداف جامع و کار‌آمدی را در تربیت کودکان و نوجوانان لحاظ کرد.
گرجی با اشاره به اینکه در کار‌گروه تخصصی قصه‌گویی به رفع آسیب‌های جدی که به محتوای قصه وارد می‌شود باید پرداخته شود، اذعان داشت: قصه‌پردازان در کنار فن بیان قصه‌گویی باید به محتوای قصه که دارای بار آموزشی مفید برای کودکان و نوجوانان است توجه کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول