اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

تشکیل شورای اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در این اداره کل خبر داد.

تشکیل شورای اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی که در حوزه سازمانی در حال اجرا است و به منظور ایجاد تعامل بخش‌ها و معاونت‌ها در راستای آگاه‌سازی عمومی از نحوه فعالیت‌ها و ارائه خدمات توسط اداره کل این شورا تشکیل و جلسات آن برگزار می‌شود.
وی افزود: از زمان تشکیل این شورا تاکنون جلساتی نیز تشکیل شده و خط‌مشی و سیاست‌های کلی سازمانی در حوزه اطلاع‌رسانی تبیین و اقداماتی درحال انجام است.
فعالی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی یک امر مهم و در عین حال دارای ظرافت و پیچیدگی‌های ویژه خود است گفت: در این شورا هم به جنبه‌های تبلیغاتی و بازاریابی و هم اطلاع‌رسانی پرداخته می‌شود به طوری که در حوزه‌های سرمایه‌گذاری نیاز به جلب مشارکت‌های مردمی است و هم‌اکنون بسته‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های قابل واگذاری بسیاری برای واگذاری به اشخاص حقیقی، حقوقی و بخش‌های خصوصی در زمینه‌های گردشگری و میراث فرهنگی آماده شده است که با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اصولی به صاحبان سرمایه می‌توان میل و رغبت سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها را نیز افزایش داد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی در مرمت آثار و ابنیه تاریخی این استان، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، ساخت واحدهای اقامتی، ساماندهی جاذبه‌های گردشگری و ساخت موزه نیز در حال اجرا است که ضرورت اطلاع‌رسانی این پروژه‌ها به نحو مطلوب‌تری احساس می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در این اداره کل را گامی جدی و اساسی برای ساماندهی موضوع اطلاع‌رسانی و نگاه ویژه مسئولان به جلب همکاری و مشارکت‌های مردمی دانست و تصریح کرد: طرح جامع اطلاع‌رسانی اداره کل نیز در این شورا مطرح است و این شورا سازمان را در رسیدن به اهداف عالی خود که توسعه صنعت گردشگری، توسعه و ترویج و حمایت از صنایع دستی و حفظ مواریث فرهنگی است از بعد فرهنگی و فرهنگ‌سازی یاری می دهد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول