اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش خبر داد:

احتمال جدایی محمدی از داماش گیلان

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان از احتمال جدایی محمد محمدی سنگربان این تیم خبر داد.

احتمال جدایی محمدی از داماش گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قاسمپور عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهید عضدی رشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیمه نخست بازی خوبی ارائه ندادیم و ذوب‌آهن نیز در حالی که زمان بیشتری صاحب توپ بود نتوانست کار خاصی انجام دهد و تنها یک موقعیت گل به دست آورد و آن را تبدیل به گل کرد.
وی با اشاره به شکست داماش در نیمه نخست این دیدار، افزود: با صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنان داشتیم و تغییرات تاکتیکی که انجام دادیم توانستیم گل خورده را در نیمه دوم جبران کنیم.
سرمربی داماش گیلان، اذعان داشت: نیمه دوم با تلاش بازیکنان و بازی احساسی شاهد فشار روی دروازه ذوب آهن بودیم.
وی با اشاره به درخواست محمد محمدی سنگربان این تیم مبنی بر جدایی از تیم داماش به دلایل شخصی، بیان داشت: یک ماه است که عابدینی مدیر عامل داماش را ندیده‌ام و اگر کادر فنی در جلسه آینده به نتیجه برسند و بتوانیم سنگربان جدیدی را جذب کنیم با جدایی محمدی موافقت می‌کنیم.
قاسم‌پور تصریح کرد: دروازه‌بان 50 درصد یک تیم فوتبال است و باید تلاش کنیم بازیکنان خوب را حفظ کرده و با قوت به کار خود ادامه دهیم.
وی با اشاره به دعوت باشگاه هامبورگ از مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در یک بازی خیرخواهانه، خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا بازیکن حرفه‌ای بوده و احتمال موافقت با حضور وی و سفرش به آلمان بسیار زیاد است.
سرمربی تیم داماش گیلان درباره دیدار تیمش با ماشین‌سازی تبریز در جام حذفی فوتبال کشور، افزود: بازیکنان ذخیره در صورت آمادگی در این دیدار حاضر می‌شوند و چند نفر از بازیکنان اصلی استراحت می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول