اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحاد مشت‌های پولادین اطراف نیروگاه بوشهر؛

شفیعی: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر مقاومت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران برای احقاق حقوق واقعی خود است.

شفیعی: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر مقاومت ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی صبح امروز در تجمع دانشجویان خوزستانی و بوشهری در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر  با اشاره به حضور دانشجویان خوزستانی در بوشهر برای حمایت از دستاوردهای هسته‌ای ایران اظهار داشت: شما دانشجویان با الهام از سرداران بزرگ مقابله حق علیه باطل در اینجا جمع شده‌اید و حضورتان مایه بزرگی ایران اسلامی است.
وی افزود: شما دانشجویان به استانی آمدید که محل مبارزه شهید رئیسعلی دلواری‌ها  و کسانی است که جانانه در مقابل استعمار ایستادند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران  برای احقاق حقوق واقعی خود است.
شفیعی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مسیری دوباره برای پیشرفت کشور مهیا کرد، گفت:  نیروگاه اتمی مظهر فداکاری، رشادت ملت ایران شده و تیری در چشم دشمنان است.
وی با بیان اینکه آمریکا به هلاکت و بدبختی رسیده، خاطر نشان کرد: امروز نسل جوان، مقاوم و آگاه که در مکتب رهبر معظم انقلاب آموزش دیده‌اند با تمام توان از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: آمریکا از دست ملت ایران عصبانی است و می‌داند ملت ایران در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای خود استوار است و تحریم‌های مختلف علیه ایران اثری ندارد .
شفیعی بیان کرد: ‌آمریکا آمانو را آلت دست خود قرار داده و او را وادار می‌کند قطعنامه‌ای بی‌منطق و غیر قانونی و برخلاف عرف جهانی علیه ایران صادر کند که همین کار نشاندهنده این است که تحریم‌های گذشته علیه ایران اثری نداشته است.
وی تاکید کرد: به حول و قوه الهی و با توجهات امام زمان(عج) اقتدار جهانی ملت ایران روز به روز افزایش می‌یابد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان، اظهار داشت:  بیداری اسلامی در جهان پدیده‌ای ساده نیست به همین خاطر آمریکا  تمام توان خود را برای جلوگیری از بیداری اسلامی در جهان گذاشته است .
شفیعی ادامه داد: جنبش وال استریت یک جنبش ضد سرمایه‌داری و خطری برای نظام سرمایه‌داری در جهان است و این قیام متفاوت از سایر قیام‌های سال‌های اخیر در غرب است .
وی بیان داشت: اصل نظام سرمایه‌داری اکنون زیر سوال رفته و این همان تاثیر فرهنگ انقلاب اسلامی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: امروزه مردم آمریکا خود نیز متوجه شدند تنها یک درصد جمعیت کشور بر 99 درصد دیگر حکومت می‌کنند و این 99 درصد باید تامین کننده منافع تنها یک درصد جمعیت باشند.
شفیعی یادآور شد: تمام دغدغه آمریکا، ایران است چرا که قدرتی غیر از ایران را در مقابل خود نمی‌بینند چرا که سلاح ایران، ایمان، وجود جوانان مومن و متعهد است .
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول