اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم:

داماش گیلان را دست کم نمی‌گیریم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: برتری ما مقابل داماش گیلان دور از دسترس نیست زیرا در این مسابقه فقط برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم.

داماش گیلان را دست کم نمی‌گیریم
محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: داماش گیلان یکی از تیم‌های قدر و پر مهره مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال است اما به خودمان ایمان داریم که می‌توانیم در قم از حریف خود سه امتیاز را بگیریم.
وی اظهار داشت: داشتن بازیکنان با انگیزه و همچنین دقت در استفاده از موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیبمان خواهد شد، قطعا موجب پیروزی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار می‌شود، با انگیزه و آمادگی خوبی که داریم تیم ما داماش گیلان را در هفته پانزدهم لیگ برتر در خانه شکست می‌دهد.
بازیکن تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم داماش گیلان امسال به دلیل جذب چند بازیکن مطرح داخلی و خارجی، به خوبی از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر فوتبال شده است ولی این تیم قطعا روز شنبه مقابل صبای قم بازی سختی در پیش دارد.
وی بیان کرد: این هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، مربیان ما نقاط ضعف و قوت تیم را بعد از بازی هفته چهاردهم مقابل نفت تهران شناسایی کرده‌اند و در حالی مقابل داماش گیلان قرار می‌گیریم که فقط سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.
بیات عنوان کرد: صبای قم در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر جایگاه خوبی دارد اما نیاز به سه امتیاز بازی هفته پانزدهم با داماش گیلان داریم تا فاصله خود را با تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی حفظ کنیم.
وی با اشاره به عملکرد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر این فصل تصریح کرد: تیم ما تا پیش از مصاف با داماش گیلان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در مکان سوم جدول قرار دارد و این نشان از قدرت تیم صبای قم در لیگ امسال است.
مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: توانایی تیم ما بسیار زیاد است و بیش از این می‌توانیم حضور موفقی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشیم، با این حال داماش گیلان را دست کم نمی‌گیریم و با بهترین شرایط به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.
تیم فوتبال صبای قم که تا هفته چهاردهم از دور رفت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب هشت پیروزی برابر حریفان خود شده است، در هفته پانزدهم این رقابت‌ها در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم داماش گیلان و به دنبال کسب نهمین برد این فصل خود است تا فاصله سه امتیازی با تیم استقلال تهران در صدر جدول رده‌بندی را جبران کند.
در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب 27 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 19 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول