اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

امروز آمریکا در بدترین شرایط خود قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط خود در 50 سال گذشته است.

امروز آمریکا در بدترین شرایط خود قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در شرایط کنونی تفکر بسیجی در ایران ریشه دارد و به این دلیل دشمن از ایران هراس فراوانی دارد.
وی با اشاره به اینکه همه نیروهای مسلح ایران بسیجی هستند، افزود: بسیجی بودن به لباس و یک قشر خاص تعلق ندارد و به این دلیل ارتش و نیروی انتظامی ما نیز بسیجی است زیرا با این تفکر از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع می‌کنند و همیشه با شجاعت‌های خود ایران را از برخی شرایط سخت نجات داده‌اند.
سلیمانی خاطرنشان کرد: با تفکر حاکم بسیجی هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی ایران اسلامی بایستد و به این دلیل دشمن از این تفکر هراس زیادی به دل دارد.
وی تاکید کرد: ایران توانایی و لیاقت شکست آمریکا را دارد و در این راه نیز گام بر می‌دارد و در مقابل تهدیدات پوشالی آن حتی یک گام عقب نمی‌نشیند.
وی افزود: امروز آمریکا در بدترین شرایط خود در 50 سال گذشته است و ایران اسلامی نیز در این شرایط نه تنها از تهدیدات آن نمی‌ترسد و به عقب نمی‌نشیند بلکه به گفته مقام معظم رهبری در مقابل تهدیداتش آن را تهدید می‌کند و در مقابل حمله احتمالی آن را از درون نابود می‌کند.
امام جمعه شوشتر با اشاره به اینکه ایران اسلامی ثمره 30 سال مبارزه خود را بیداری اسلامی می‌داند، تاکید کرد: 30 سال در اوج تنهایی در جهان با تکیه بر خدا و ایمان استکبار جهانی را تهدید کردیم و در شرایط کنونی که همه مقاومت‌ها به نتیجه رسیده است و ملت‌های جهان بیدار شده‌اند دیگر فرصتی برای عقب نشینی نیست بلکه در شرایط کنونی فرصت برای ضربه نهایی فراهم شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی نه به سلاح هسته‌ای نیاز دارد و نه به دنبال جنگ است بلکه به دنبال عدالت طلبی در جهان است و در این آرمان نیز مقاومت می‌کند.
امام جمعه شوشتر با تاکید بر اینکه سپاه قدس ایران اسلامی هیچ حرکت تروریستی در جهان نکرده است، خاطرنشان کرد: سپاه قدس در شرایط کنونی از پاک‌ترین مردان در جهان تشکیل شده است و همگی ملت ایران از این شاخه سپاه جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.
وی افزود: آمریکا در شرایط کنونی به دلیل نابودی حسنی نامبارک، بن علی و قذافی اسرائیل را در جهان تنها می‌بیند و ایران را تهدیدی برای اسرائیل می‌داند و به این دلیل مواضعی از روی دیوانگی و نفهمی می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول