اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

5 ضلع فشار آمریکایی‏ها به ایران/آمانو را وادار به ارائه گزارش کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پنج ضلع فشار آمریکایی‏ها به ایران را تشریح کرد و گفت: غربی‏ها، آمانو را وادار به ارائه گزارش علیه برنامه هسته‏ای ایران کردند.

5 ضلع فشار آمریکایی‏ها به ایران/آمانو را وادار به ارائه گزارش کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی استادحسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‏اندرکاران برگزاری رزمایش فرهنگی "فدائیان ولایت" در شهرستان شاهرود، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا، با تشریح بحران‏های مختلف انقلاب اسلامی بیان داشت: هنوز در 22بهمن 57 انقلاب پیروز نشده بود که در 25 بهمن، ضد انقلاب پادگان مهاباد را گرفت.
استادحسینی اضافه کرد: آنها در ادامه غائله کردستان، گنبد، خوزستان و شرق کشور را به راه انداختند و بسیج در تمام این اتفاقات در صحنه حضور داشت و از انقلاب دفاع کرد.
وی افزود: بسیج در ادامه مسیر انقلاب در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز در صحنه نبرد حضور فعال داشت و اگر بسیج نبود، معلوم نمی‏شد ما بتوانیم بر دشمن پیروز شویم و بسیج نه تنها در عرصه دفاع که بعد از آن نیز هر کجا انقلاب و نظام اسلامی به وجود بسیج نیاز داشت، در صحنه حاضر بود.
استادحسینی با اشاره به فتنه 87 افزود: در این فتنه نیز بسیج حضور بسیار مهم و حساسی داشت و اگر بسیج نبود، شاید اثری از انقلاب نمی‏ماند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه سخنان خود با اشاره به پشتوانه مردمی و بسیج عمومی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام به پشتوانه مردم و بسیج انقلاب کرد و به همین پشتوانه دولت تشکیل داد.
استادحسینی اضافه کرد: با تشکیل بسیج، این بسیجیان بودند که جنگ را اداره کردند و امام و رهبر انقلاب تا به حال به پشتوانه همین نیروی عظیم سیلی‏های محکمی به دشمنان وارد کرده‏اند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در برابر ایران اسلامی در یک تنگنای بسیار تاریخی قرار گرفته است، افزود: دشمن با اینکه بسیاری از نیرنگ‏های خود را علیه ایران اسلامی آزموده و شکست خورده، باز از همان راه‏ها تلاش دارد که ما را تسلیم کند اما نتوانسته و نخواهد توانست و این نشان از حماقت آنان دارد.
استادحسینی با اشاره به هجمه سنگین استکبار در دو ماهه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در این مدت هجمه سنگینی را از پنج ضلع آغاز کرده که ضلع اول آن این بوده که رژیم صهیونیستی و سگ نگهبان آمریکا در منطقه مدعی حمله به ایران شده است.
وی افزود: آنها در بوق و کرنا کرده‏اند که ما به ایران حمله خواهیم کرد و هم‏زمان در ضلع دوم، "آمانوی آمریکایی" را وادار کردند که ادعاهای تکراری آمریکا در چند سال گذشته را دوباره تکرار کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بر اساس این گفته‏های تکراری ایران احتمالاً در حال ساخت سلاح هسته‏ای گام برداشته است؛ در صورتی که این ادعاها نخ نما و تکراری و فقط ایجاد جنجال و تلاش در جهت تصویب قطع‏نامه علیه ایران و بردن پرونده به شورای امنیت سازمان ملل است که ما از این تهدیدات نمی‏ترسیم و هیچ هراسی نداریم.
استادحسینی با اشاره به ضلع سوم این برنامه افزود: آنان در ضلع سوم این هجمه سنگین، ترور سفیر عربستان در آمریکا را توسط فردی که 17 سال در آمریکا و تبعه آن کشور و الکلی و تریاکی است، مطرح کردند تا جایی که خود آمریکایی‏ها نیز این مورد را قبول نکرده و آن را مضحک دانستند تا با این کار فشار بیاورند که ایران تروریست‏پرور و تروریست است.
وی ضلع چهارم فشار آمریکا بر ایران را وارد کردن اردن، عربستان و ترکیه به هجوم به مرزهای سوریه دانست که باعث شهادت بسیاری از شیعیان سوری شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این طرح نیز با مقاومت نیروهای سوریه شکست خورد و ضلع پنجم و آخر این سناریو، نیروهای انحرافی و منافقان داخلی بودند که در این مدت با فشار به نظام که چرا تسلیم نمی‏شویم و خالی کردن دل مردم  کوشیدند که هرج و مرج داخلی ایجاد کنند اما نتوانستند و اینها همه برای خارج کردن آمریکا از مخمصه‏ای بوده که در آن گرفتار آمده است.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: در کشورهای منطقه همه شعار مرگ بر آمریکا سر می‏دهند و آمریکا دیگر جای پایی ندارد و حتی در خود آمریکا جنبش وال‏استریت که 99 درصد مردم آمریکا هستند، آمریکا در مقابل این همه فشار دنبال راه نجاتی می‏گردد.
استادحسینی افزود: ما امروز یک ابرقدرت شده‏ایم و چون آمریکا فقط ایران را در مقابل خود می‏داند، می‏خواهد ما را از بین ببرد.
وی تصریح کرد: غرب در غائله 88 همه نیروهای داخلی خود را بسیج و فکر کرد که کار تمام است؛ اما شکست خورد و امروز آمریکا با جنگ روانی و با ادعاهایی همچون ترویج عدم آزادی و مشروعیت و تروریست و با استفاده از تمام ابزار رسانه‏ای جهان که در دست اوست به دنبال مقابله با نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ترس آنان از این است که ما ماهواره‏‏ای به فضا بفرستیم که تمام ماهواره‏‏های آنان را در کنترل گرفته و در مقابل آنها بایستد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول