اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت؛

ایجاد سامانه استعداد‌یابی برای دانشجویان پیا‌م‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور زنجان از ایجاد سامانه استعدادیابی برای نخستین بار در کشور توسط پیام‌‌نور زنجان خبر داد.

ایجاد سامانه استعداد‌یابی برای دانشجویان پیا‌م‌نور زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در جلسه رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان ظرفیت‌های خوبی دارد.
وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط این دانشگاه به ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه دانشگاه پیام‌نور استان زنجان پرداخت.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی زمین‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر را یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه در یک ماه اخیر عنوان کرد و افزود: این همایش به صورت موفق و بسیار منسجم برگزار شد.
وی انتخاب دانشگاه پیام‌نور استان زنجان را به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از دیگر عنوان‌های کسب شده توسط این دانشگاه برشمرد و ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور با تلاش مسئولان‌ به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.
صفوی کسب رتبه سوم کمیته انضباطی و تجدید نظر در کشور را از دیگر دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان عنوان کرد و افزود: کسب مقام استاد برتر بسیجی توسط سید محمد موسوی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز از دیگر مقام‌هایی است، که توسط این دانشگاه کسب شده است.
وی در ادامه به اخذ امتیاز مجله پژوهشی برای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اشاره کرد و گفت: ایجاد سامانه استعدادیابی دانشجویان برای نخستین بار در کشور از مهم‌ترین دستاوردهایی است که توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به دست آمده است.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه دوم ابتکار در جشنواره جوان خوارزمی توسط مجتبی حسینی دانشجوی این دانشگاه یادآور شد: کسب شش مدال رنگارنگ در المپیاد ورزشی توسط دانشجویان ورزشکار این دانشگاه نیز از دیگر موفقیت‌هایی این دانشگاه است.
وی دعوت از دانشجویان این دانشگاه به اردوی تیم ملی و همچنین کسب دو مقام کشوری در مسابقات سراسری قرآن در مشهد را نیز از جمله موفقیت­های کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه در یک ماهه گذشته عنوان کرد.
صفوی با اشاره به عملکرد رضایت بخش حوزه‌های مختلف دانشگاه تصریح کرد: برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با هیئت رئیسه دانشگاه را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه است.
وی یادآور شد: در جلسه مذکور مواردی از جمله ثبت اطلاعات عملکرد فرهنگی در درگاه وزارت علوم با توجه به ظرفیت‌های بالای فرهنگی پیام نور استان فعالیت‌های مسئولان دانشگاه پیام نور استان زنجان تاکید شد.
معاون دانشگاه پیام‌نور اتان زنجان افزود: در این جلسه قائم مقام معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور کشور اعلام کرد، هیچ مشکلی در پروژه‌های عمرانی استان وجود نداشته و همگی فعال هستند و تنها پروژه واحد ماهنشان مشکل داشت که که اخیرا برطرف شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول