اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

دوره آموزش وبلاگ نویسی دینی در خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یک دوره آموزشی وبلاگ‌نویسی دینی در استان برگزار شد.

دوره آموزش وبلاگ نویسی دینی در خراسان جنوبی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: این دوره در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.
فاطمه همتی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر غرب از اینترنت و تکنولوژی روز برای انتشار ضلالت استفاده می‌کند ما باید از آن برای انتشار هدایت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در این راستا نخستین دوره آموزش وبلاگ نویسی، ویژه بانوان فرهیخته دینی خراسان جنوبی به مدت دو روز در مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی برگزار شد.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی توسعه و ترویج باورهای دینی، استفاده بهینه از فضای مجازی، مقابله با جنگ نرم، توسعه مهارت‌های دینی در بین بانوان فعال در این عرصه، انعکاس هنرمندانه مبانی دین و انقلاب اسلامی در شبکه جهانی اینترنت، پاسخگویی به مباحث اعتقادی، زمینه‌سازی و گسترش فعالیت‌های دینی در اینترنت را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.
همتی همچنین از راه اندازی وبلاگ جمعیت بانوان فرهیخته دینی خراسان جنوبی در آینده نزدیک خبر داد.
نماینده هیئت مؤسس مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی نیز زمینه‌سازی و گسترش فعالیت‌های دینی در اینترنت به وسیله بلاگرها را از دیگر اهداف این مرکز برشمرد.
سعید کسرایی‌نیا ابراز امیدواری کرد: باید بتوان سخن مقام معظم رهبری را که فرمودند: «اگر غرب از اینترنت و تکنولوژی‌های روز برای انتشار ضلالت استفاده می‌کند، ما باید از آن برای انتشار هدایت استفاده کنیم» را تحقق بخشیم.
وی ادامه داد: شورای مرکزی این مرکز از شش حوزه شامل اداری و منابع انسانی، آموزش، تحقیقات و پژوهش، مسابقات و جشنواره‌ها، فنی و پشتیبانی و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تشکیل شده است.
نماینده هیئت مؤسس مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی گفت: این مرکز با شناسایی وبلاگ‌ها و وب سایت‌های شاخص و معرفی آن به وبلاگ‌نویسان این فرصت را برای اعضا فراهم می‌کند تا بتوانند با کسب اطلاعات، وبلاگی با محتوای قوی داشته باشند.
کسرایی‌نیا با توجه به عمومی بودن فضای مجازی یادآور شد: در این فضا امکان برای وبلاگ‌نویسان فراهم می‌شود تا اطلاعات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند و حرکت فرهنگی عظیمی را پایه‌گذاری کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول