اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

ارتقای بصیرت از اهداف حلقه‌های صالحین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: ارتقای بصیرت یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است.

ارتقای بصیرت از اهداف حلقه‌های صالحین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی چهارشنبه شب در جمع اعضای ستاد شجره طیبه صالحین بسیج در این شهرستان، اظهار داشت: حلقه‌های شجره طیبه طرح صالحین نهال و جوانه برومند سپاه و بسیج است.
وی افزود: با بررسی‌های دقیق و مستمر و بازرسی‌های به‌عمل آمده ، حلقه‌های تربیتی به شکل وسیع، منسجم و منظم با اهداف از پیش تعیین شده در راستای اهداف عالیه نظام و انقلاب فعالیت می‌کنند.
سعیدی اضافه کرد: جذب بسیجیان در این حلقه‌ها و ارائه بهترین و جامع‌ترین برنامه‌ها از سوی مدیران و برنامه‌ریزان این طرح موجب دلگرمی بسیجیان و ظهور و بروز ایده‌ها و تفکرات نو می‎شود.
وی از استقبال پرشور بسیجیان از طرح حلقه‎های صالحین در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: حلقه‏های صالحین با کارکرد‏های مختلف و چند‌منظوره برای مقابله با هجمه‏های دشمن طراحی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان با بیان اینکه باید تشکیل و اداره این حلقه‏ها از سوی مسئولان پایگاه‏ها جدی گرفته شود، افزود: اگر این بحث جدی گرفته نشود، راه‏های تدافعی که در برابر تهاجم دشمن طراحی شده به درستی عمل نخواهد کرد و ما باید بدانیم که این حرکت جهاد همه‌جانبه را می‏طلبد.
وی از بسیج به ‌عنوان شجره طیبه نام برد و گفت: بسیج امروز نهال تنومندی است که بذر آن توسط امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب پاشیده شد و تا امروز خدمات شایانی را به انقلاب و نظام ارائه کرده است.
سعیدی یادآور شد: یک بسیجی باید از بصیرت کافی برخوردار باشد و شرکت در جلسات حلقه‌های صالحین می‌تواند عامل مهمی در راستای بصیرت‌افزایی باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج یادگار گران‌سنگ معمار کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که در مدرسه عشق مشق شیفتگی آموخت و شجره طیبه بسیج را بنیان نهاد.
این فرمانده سپاه افزود: بر کسی پوشیده نیست که تداوم حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود دلاورمردان مخلص و جان بر کف بسیجی است و این سلحشوران ندای رهبری عظیم‌الشان را لبیک گفته و در مقابله با فتنه ها و دشمنان خارجی و داخلی با رشادت و فداکاری و نثار خون خود در جبهه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.
وی نخبه‌پروری را از اهداف این طرح دانست و افزود: پرورش مدیران متعهد و متخصص برای آینده ایران اسلامی از اهداف طرح صالحین بوده که این مهم بر مبنای تعلیم و تربیت اسلامی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول