اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار رشته؛

جشنواره قرآنی خانواده در فردوس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره قرآنی خانواده با همکاری دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و مؤسسه قرآنی نورالثقلین فردوس برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی خانواده در فردوس برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین فردوس ظهر امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در میان آحاد جامعه و ایجاد فضای قرآنی در بین خانواده‌ها عنوان کرد.
رضا قربانی افزود: این جشنواره در چهار رشته ترتیل‌خوانی، حفظ، تفسیر و دانستنی‌های قرآن از سوره مبارکه لقمان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی لازم از طریق توزیع پوستر و بنر در سطح استان صورت گرفته و قرار است خانواده‌های برتر قرآنی از سوی مؤسسات قرآنی شهرستان‌ها تا تاریخ ۱۰ دی‌ماه ۹۰ معرفی شوند.
مدیر موسسه قرآنی نورالثقلین فردوس گفت: تعداد ۳۰ خانواده قرآنی در ایام‌الله دهه فجر در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان به رقابت می‌پردازند و به خانواده‌های برتر جوایز نفیسی از قبیل کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات، سوریه، مشهد و قم اعطا می‌شود.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان نیز از افتتاح خانه قرآن عترت النبی (ص) در روستای بورنگ از توابع این شهرستان خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد هادی نودهی افزود: این خانه قرآن با هدف ساماندهی هر چه بهتر فعالیت‌های قرآنی روستا، استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان و همچنین استعدادیابی در زمینه‌های قرآنی راه‌اندازی شده است.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان نیز گفت: خانه‌های قرآن در روستاها موجب رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی می‌شوند و مسئول خانه قرآن باید برای اجرا شدن طرح‌های دارالقرآن تلاش زیادی کند.
حجت‌الاسلام مهدی ملاکی از مسئولان روستا خواست تا از برنامه‌های این خانه قرآن حمایت و زمینه دلگرمی مسئول خانه قرآن را برای انجام فعالیت‌های گسترده فراهم کنند.
وی همچنین رسیدگی هر چه بیشتر استانداری و دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان به خانه‌های قرآنی را خواستار شد و گفت: عدم حمایت مسئولان سبب کمرنگ شدن فعالیت‌ها می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول