اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد در دانشکده خبر:

مدیریت دانشکده خبر مشهد در تربیت نیروهای خبری ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: مدیریت دانشکده خبر مشهد در تربیت نیروهای خبری ستودنی است.

مدیریت دانشکده خبر مشهد در تربیت نیروهای خبری ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان عصر امروز در نشستی خبری در دانشکده خبر مشهد اظهار داشت: مردم مشهد باید در زمینه برخورد با زائران الگو باشند، یعنی رفتارشان باید دینی و مطابق با سیره امام رضا(ع) باشد.
وی  با تجلیل از دانشکده خبر مشهد اظهار کرد: امروزه مقوله ارتباطات و اطلاع‌رسانی یک علم تخصصی است که باید از طریق مراکز آموزش عالی و اساتید خبره امر به مخاطبان و علاقه‌مندان ارائه شود.
وی افزود: کمک و حمایت از مراکزی همچون دانشکده خبر، در حقیقت کمک به بسترسازی تبادل اطلاعات در شهر مشهد است و باید از مدیریت این دانشکده به خاطر فراهم کردن امکانات لازم برای آموزش و تسهیل اطلاع­رسانی در مشهد تشکر ویژه کنیم.
فرماندار مشهد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... با توجه به مقتضیات زمان و مشکلات داخلی توصیه‌های هوشمندانه زیادی به مسئولان و اقشار مختلف مردم در برهه‌های مختلف ارائه داده‌اند، می‌طلبد در این ایام  فرمایشات ایشان در ارتباط با چگونگی تبلیغات و ایجاد رقابت سالم مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در ایران هیئت نظارت برای برگزاری انتخابات با سطح بالا نهایت تلاش خود می‌کنند، ادامه داد: طبق قانون هیئت‌های نظارتی متشکل از افراد مومن، متعهد و پایبند قانون بر نحوه برگزاری انتخابات، روند پیشبرد آن و چگونگی تبلیغات نامزدها نظارت کامل دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول