اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

دستگیری متهم به قتل در کمتر از یک ساعت در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل در کمتر از یک ساعت در دشتستان خبر داد.

دستگیری متهم به قتل در کمتر از یک ساعت در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، رضا محمدی یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت در نقاط مختلف استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است و از همه توان و پتانسیل خود در این عرصه بهره می‌بریم.
فرمانده انتظامی استان بوشهر، از دستگیری متهم به قتل در کمتر از یک ساعت در دشتستان خبر داد و افزود: پلیس شهرستان دشتستان طی یک عملیات دو جوان را که قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت داشتند و برای رسیدن به مقصود خود یک نفر را به قتل رسانده و 5 نفر را زخمی کرده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر کرد.
محمدی یگانه در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: دو نفر سارق در منطقه آپخش از شهرستان دشتستان با در دست داشتن دو قبضه اسلحه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را داشتند که با مقاومت مردم مواجه می‌شوند. 
وی اضافه کرد: سارقان از برخورد شهروندان عصبانی شده بودند با دو قبضه اسلحه خود به طرف مردم تیراندازی می‌کنند که موجب زخمی شدن 6 نفر می‌شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پلیس پس از کسب خبر از این اتفاق بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق را در همان محل، کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر کرد.
یگانه اذعان داشت: زخمی‌های این حادثه سریعاً با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند که یکی از آنها به نام داوود ـ ج به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر به نقش مردم در برقراری امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این حادثه قطعاً اگر همکاری مردم با پلیس نبود قاتلان در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر نمی‌شدند.
یگانه بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و از مردم انتظار داریم همواره با پلیس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول