اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

طرح صالحین تعمیق معنویات در جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج بافق گفت: کمک به سالم‌سازی و عمق‌بخشی به معنویات در جامعه، مهم‌ترین هدف اجرای طرح صالحین است.

طرح صالحین تعمیق معنویات در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، بمانعلی باقیان عصر امروز در نشست فصلی طرح حلقه‌های صالحین با تاکید بر موفقیت اجرای این طرح در بافق اظهار داشت: یکی از شیوه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد انحرافات در دین و اعتقادات مذهبی جوانان ما اشاعه عقاید انحرافی و در واقع ضد دین است.
وی افزود: این خطر توجه همه مسئولان و به ویژه خود جوانان را می‌طلبد که در مقابل این انحرافات بایستند.
باقیان با بیان اینکه نظام ما نظامی مبتنی و برگرفته از دین مبین اسلام است، افزود: دشمنان این مملکت اسلامی به خوبی دریافته‌اند که با وجود دین و اعتقادات پاک مذهبی، نمی‌توانند کاری علیه این نظام انجام دهند و در تلاش هستند با ایجاد سستی در باورهای دینی به اهداف شیطانی خود دست یابند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به تهدیدات سخت و نرم استکبار جهانی علیه ایران گفت: غرب به خوبی می‌داند که با اعمال زور و جنگ نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و تنها راهی که برایش باقی مانده راه انداختن جنگ روانی و تهدیدات نرم است و در واقع جنگ نرم بسیار سخت‌تر و موثرتر است.
وی افزود: وظیفه همه ما در این مورد مشخص است و آن هم افزایش بصیرت دینی و سیاسی و تعمیق معنویات است.
باقیان با اشاره به اهداف طرح صالحین ادامه داد: برای صالح‌سازی جامعه تک تک افراد باید وظایف خود را انجام دهند و نباید انجام وظایف همراه با منت باشد، بلکه این شهدا و جانبازان از صدر اسلام تاکنون هستند که به ما منت گذاشته و توفیق ایفای نقش ولو در جزئی‌ترین شکل را به ما عنایت کرده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خاطرنشان کرد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس مردانی از سر و جان و خون خود گذشتند امروز ما باید در پایین‌ترین مرتبه حداقل، وقت خود را در اختیار آرمان‌ها و ارزش‌ها و این نظام الهی و در راس امور، ولایت‌فقیه قرار دهیم.
باقیان با بیان اینکه صالحین فراتر از ابلاغ ماموریتی تشکیلاتی است، اظهار داشت: کمک به سالم‌سازی و عمق‌بخشی به معنویات در جامعه، مطالبه رهبری است و باید اوامر و مطالبات رهبری را با جان و دل انجام دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول