اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جیرفت خبر داد

اختصاص 300 میلیون ریال به هیئت‌های فوتبال و کنگ‌فوی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: حدود 300 میلیون ریال از سوی مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور برای تجهیز هیئت‌های فوتبال و کنگ‌فو اختصاص داده شده است.

اختصاص 300 میلیون ریال به هیئت‌های فوتبال و کنگ‌فوی جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالمجید سالاری عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار داشت: حضور مردم جیرفت در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جیرفت بسیار باشکوه و کم‌نظیر بود.
وی افزود: حدود 30 میلیون تومان از سوی مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در روز برگزاری همایش پیاده‌روی برای تجهیز هیئت‌های فوتبال و کنگ‌فو اختصاص داده شد.
شفیقه شفیعی مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در این جلسه با بیان اینکه حسابرسی شهرداری رو به اتمام است، اظهار داشت: گزارش حسابرسی در شورا بررسی می‌شود و نواقص آن برای اصلاح به شهرداری تذکر داده می‌شود.
شفیقه شفیعی بیان داشت: تا 15 آذرماه عوارض محلی باید در شورا تصویب و به استان ارسال شود.
وی ابراز داشت: پیش‌نویس بودجه پیشنهادی شهرداری در سال 91 نیز به شهرداری ارسال می‌شود تا پس از دادن پیشنهادات بودجه زمان کافی برای بررسی آن وجود داشته باشد. 
رئیس شورای شهر جیرفت اظهار داشت: مجموعه شهرداری برای عمران و زیباسازی شهر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان با تمام تلاش در حرکت است.
تورج کوهستانی با قدردانی از تمام مردم شهرستان جیرفت افزود: شهروندان جیرفتی همواره در تمام صحنه‌ها حضور دارند، همان‌گونه که با شرکت در همایش پیاده‌روی خانوادگی هفته گذشته مانند همیشه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
وی با اشاره به کسب رتبه اول همایش پیاده‌روی جیرفت در استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم، مردم شهرستان در راهپیمایی باعظمت 22 بهمن‌ماه نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند.
وی 9 دی‌ماه را روز بصیرت خواند و ابراز داشت: این روز بزرگ، روز میثاق امت با ولایت است که باید همه مردم به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت با گرامیداشت آن امید دشمنان را ناامید کنند.
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر جیرفت بیان داشت: کمیسیون‌های شورا باید خود با طرح مشکلات شهر، آن‌ها را در صحن شورا مطرح و در صورت امکان از شهرداری تقاضای برطرف کردن موانع را بکنند.
وی اذعان داشت: مجموعه فرمانداری در راستای پیشرفت و آبادانی این شهرستان با شهرداری و شورای شهر همکاری و تعامل بسیار خوبی برقرار کرده است که جای تقدیر دارد.
کوچعلی کمالی رئیس کمیسیون تعاون و نهادهای اجتماعی شورای شهر جیرفت نیز در این جلسه به تشریح و بررسی مشکلات ترافیک شهرستان جیرفت پرداخت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول