اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی خبر داد

حضور 6 باشگاه فوتبال بانوان در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی از رایزنی برای باشگاه‌ها برای ایجاد رشته فوتبال بانوان در سطح استان خبر داد و گفت: تا پایان سال تمهیدات این امر صورت گرفته و از سال آینده شاهد حضور نزدیک به پنج تا شش باشگاه در بخش فوتبال بانوان باشیم.

حضور 6 باشگاه فوتبال بانوان در آذربایجان شرقی
جواد ششگلانی امروز در حاشیه مراسم اختتامیه دوره‌های مربیگری درجه D فوتبال آسیا برای بانوان در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: با برگزاری این دوره برای بانوان گام‌های نخست برای فعال کردن فوتبال در حوزه بانوان برداشته شد. 
وی افزود: سرمربی و مربی نخستین رکن برای ورزش گروهی مثل فوتبال محسوب می‌شود تا با حضور علمی و تجربی بتواند استعدادهای بالقوه را شناسایی و نسبت به هدایت و رهبری آنها اقدام کند. 
ششگلانی، عدم حضور فعال بانوان در فوتبال استان را در نبود امکانات و عدم همراهی مسئولان و نبود جدیت و پشتکار لازم در بانوان فعال این حوزه برای حضوری پررنگ در این عرصه اعلام کرد.
وی از رایزنی برای باشگاه‌ها برای ایجاد رشته فوتبال بانوان در سطح استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تمهیدات این امر صورت گرفته و از سال آینده شاهد حضور نزدیک به پنج تا شش باشگاه در بخش فوتبال بانوان باشیم.
در پایان این دوره گواهی دوره‌های مربیگری درجه D فوتبال آسیا برای 50 نفر از شرکت کنندگان ارائه شد و از پری قاسمی، سوسن رسولی، رقیه محمدنژاد، پریناز تیبا به‌عنوان کوچینگ کاران برتر و خانم‌ها رسولی، برقی، محسنی، شاهی، سهرابی، محمدیان، تقوی، خوش مرام، اسمعیل‌پور به‌عنوان برترین‌های طرح اطلاعات مربی تقدیر به عمل آمد.
مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19سال و مدرس AFC   برای اولین بار در آذربایجان شرقی دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا برای نزدیک 50 نفر از بانوان فوتبالیست، به صورت فشرده  در سالن پورشریفی برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول