اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیداری خانگی در هفته هجدهم لیگ برتر

صبای قم در مصاف با تراکتورسازی به دنبال 3 امتیاز خانگی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم فردا در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بوده و به دنبال سه امتیاز خانگی است.

صبای قم در مصاف با تراکتورسازی به دنبال 3 امتیاز خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از یازدهمین دوره رقابت‌‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از امروز وارد هفته نخست خود می‌شود و طی آن تیم‌‌های حاضر در لیگ یازدهم در شهرهای مختلف کشورمان طی امروز و فردا برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. 
اگر چه امروز دیدار پیروزی تهران در مقابل ملوان بندر انزلی و از سوی دیگر فردا مصاف استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دو دیدار مهم هفته محسوب می‌شوند اما یکی از بازی‌های مهم هفته برای فوتبال‌دوستان قمی، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز است که از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌‌‌شود و قطعا صبایی‌ها از این بازی استقبال ویژه‌ای خواهند داشت تا پیروزی دیگری را از تیمشان مقابل رقبای لیگ برتری شاهد باشند.
 
* دهمین بازی خانگی صبا در لیگ یازدهم
صبای قم در دهمین مسابقه خانگی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی با تراکتورسازی تبریز دیدار می‌کند که هفته هفدهم لیگ برتر را با تساوی خانگی خود در جدال با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پشت سر گذاشت و در نمایشی خوب و قابل قبول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز مقابل تیم مس کرمان در ضربات پنالتی شکست خورد.
 
* صبا به دنبال تکرار پیروزی بازی رفت
نماینده فوتبال قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی دهمین بازی خانگی خود را برابر تیم هم امتیاز خود در جدول لیگ یازدهم یعنی تراکتورسازی تبریز برگزار می‌کند که در دیدار رفت خاطره تلخ شکست سه بر دو را به این تیم تحمیل کرده است و بدون تردید شاگردان امیر قلعه نویی نیز به دنبال جبران و تلافی آن باخت به دیدار تیم فوتبال صبای قم می‌آیند.
 
* مشکل گلزنی صبا در لیگ برتر
عملکرد شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در بازی‌‌های قبل به شکلی بوده است که آنها خوب بازی می‌کنند و بارها نیز موقعیت گل خلق می‌کنند اما از فرصت‌ها به خوبی بهره نمی‌برند، با این حال صبایی‌ها در این دیدار خانگی به دنبال شکستن طلسم تساوی‌‌ها در مقابل تیم پر مدعای تراکتورسازی تبریز و شاگردان امیر قلعه نویی صف آرایی می‌کنند.
صبای قم در شرایطی در هجدهمین مسابقه خود در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد که در پنج هفته اخیر لیگ خلیج فارس در چهار مسابقه برابر حریفان خود به تساوی رسیده و البته یک باخت نیز در جدال خانگی با داماش گیلان کسب کرده است.
 
* صبا و تراکتور تیم‌های 29 امتیازی نیم فصل نخست لیگ برتر
نماینده فوتبال قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر با هشت پیروزی، پنج تساوی، چهار باخت و کسب 29 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، ضمن اینکه تراکتور سازی تبریز نیز همین تعداد امتیاز کسب کرده است و تنها تفاضل گل بهتری نسبت به صبا دارد، ضمن اینکه دیدار دو تیم از ساعت 15 عصر جمعه 16 دی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام//د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول