اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر سال جاری

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه نیروگاه قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نبوت قم گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه نیروگاه همزمان با دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه نیروگاه قم افتتاح می‌شود
محمد مهدی اردیبهشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نبوت واقع در میدان نبوت قم اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز همزمان با ایام‌الله فجر صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در این مرکز کارگاه‌های تخصصی تاسیسات، برق، در و پنجره دو جداره، گوهر تراشی و گوهرشناسی و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نبوت قم یادآور شد: دوره‌های آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای  براساس ساعت آموزش تعریف می‌شود، برخی ساعات آموزشی 400 ساعت و برخی دوره‌های کوتاه مدت 100 ساعت است که یک الی یک و ماه نیم به طول می‌انجامد.
اردیبهشت خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش هر کارگاه برای یک دوره بین 15 الی 20 نفر است، دوره‌ها به طور معمول سه ماهه است.
وی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه نیروگاه در گذشته اذعان داشت: فعالیت این مرکز که به صورت استیجاری اداره می‌شد ویژه خواهران بود و با راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فعلی، فعالیت این مرکز به اتمام رسید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نبوت قم گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در منطقه نیروگاه و ارائه مباحث تخصصی برق و تاسیسات پیش‌بینی می‌شود راه‌اندازی این مرکز با استقبال جوانان منطقه روبه رو شود.
اردیبهشت خاطرنشان کرد: برنامه افتتاح این مرکز با حضور مسئولان استانی همزمان با ایام‌الله فجر برگزار خواهد شد.
ایجاد دو مرکز فنی و حرفه ای در قم از جمله مصوبات سفر هیئت دولت است که با پیگیری‌های انجام شده، عملیات ساخت و ساز این دو مرکز در منطقه پردیسان و نیروگاه آغاز شد.
بهره‌برداری از این دو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، علاوه بر افزایش ظرفیت‌های مهارت‌آموزی استان به تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآمد و در نتیجه رفع معضل بیکاری و  اشتغالزایی در استان کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول