اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

بنیاد مسکن پیگیر مسکن محرومان در کشور است

خبرگزاری فارس: یکی از وظایف بنیاد مسکن که یادگار امام راحل (ره) بوده، پیگیری امور مسکن مناطق محروم در کشور است،

بنیاد مسکن پیگیر مسکن محرومان در کشور است
آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی که در آیین افتتاحیه پروژه 140 واحدی احسان لارستان شرکت یافته بود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: یکی از آثار خیر برای انسان‌ها محبوبیت میان خلق خدا است.
وی افزود: تنها فرشتگان در آسمان‌ها سیر نمی‌کنند، بلکه انبیا و اولیا و بندگان الهی نیز در آسمان‌ها محبوب و مانند فرشتگان دامانشان درخشان است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فواید دنیا و آخرت کار خیر را برشمرد و ابراز داشت: دست خیرین ارجمندی که با ساخت مسکن برای جوانان، سعادت دنیا و آخرت را برای خودشان تضمین کرده‌اند به گرمی فشرده و به آنان درود می‌فرستیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن پیگیری امور مسکن مناطق محروم در کشور است، آن را یادگار ارزشمند امام راحل (ره) دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که در این قبیل مراسم شرکت کنیم.
به گزارش فارس، امروز و پیش از افتتاح پروژه 140 واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان آیت‌الله محلاتی به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت همراه در بیت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌الهی امام جمعه لارستان و آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان حضور یافتند و با روحانیت لارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
پس از این دیدار آیت‌الله محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان با قدردانی از حضرت آیت‌الله آیت‌الهی امام جمعه لارستان و آیت‌الله موسوی لاری نماینده ولی فقیه در این شهرستان گفت: از گذشته‌های دور و پیش از انقلاب با این عزیزان آشنا بوده‌ایم و با خاندان بزرگوار آیت‌الهی مراوده داشته‌ایم.
وی این دو روحانی برجسته را عصاره فضیلت منطقه لارستان و نمونه در سطح کشور دانست و گفت: درجه علمی و مرتبه معنوی این دو عالم در داخل و خارج از کشور رفیع است و امیدوارم هم ما و هم شهروندان نجیب لارستان قدر این بزرگواران را بدانند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول