اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل خبر داد

حضور 11 مربی فوتبال اردبیل در دوره D آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از حضور 11 مربی استان اردبیل در کلاس مربی‌گری سطح D آسیا زیر نظر ای‌اف‌سی خبر داد.

حضور 11 مربی فوتبال اردبیل در دوره D آسیا
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در نشست متولیان کارگاه‌های آموزشی دوره‌های مختلف رشته فوتبال در اردبیل اظهار داشت: این دوره مربی‌گری فوتبال آسیا را با هدف آشنایی مربیان استان برگزار می‌کنیم و 11 مربی کارآزموده استان در این دوره شرکت می‌کنند.
وی با یادآوری اینکه استمرار دوره‌های آموزشی در سطح مربیان، داوران و دیگر فعالان عرصه فوتبال مورد تاکید و توجه کنفدراسیون فوتبال آسیاست، تصریح کرد: در کنار حضور 11 مربی مطرح استان اردبیل در این دوره آموزشی 10 نفر از مربیان استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌ شرقی و زنجان نیز در این دوره شرکت می‌کنند.
نوتاش خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مربی‌گری با طراحی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیر نظر فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در استان اردبیل تدارک دیده شده است که انتظار می‌رود برگزاری این دوره‌ها در سال‌های آینده با یک روند رو به رشد مواجه شود.
این مسئول برپایی این دوره‌ها را در ارتقای سطح علم و آگاهی مربیان بسیار مفید اعلام کرد و ادامه داد: حضور خوب علاقه‌مندان به گذراندن دوره مربیگری فوتبال در این سطح نشان می‌دهد که علاقه و استعداد مربیان اردبیلی برای حضور در عرصه‌های مختلف شایسته و مطلوب است.
وی به ظرفیت قوی هیئت فوتبال استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: سطح این دوره نسبت به دوره‌های مشابه بالاست به گونه‌ای که در این دوره مربیانی که تجربه‌های ارزشمند در لیگ‌های مختلف کشوری دارند، شرکت کردند.
به گزارش فارس، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در مورد حضور مدرس برتر مربیگری فوتبال آسیا در اداره و مدیریت این دوره‌های آموزشی اضافه کرد: اردشیر پورنعمت از مدرسان ای‌اف‌سی در این دوره حاضر شده که از سطح سواد علمی بالا و مسلطی برخوردار است.
 
* رشد رده پایه در اردبیل امیدبخش است
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از روند رو به رشد فوتبال استان اردبیل در رده‌های پایه خبر داد و گفت: در دو حوزه مردان و بانوان فوتبال استان در رده‌های پایین با نشاط و رو به امید حرکت می‌کند که انتظار می‌رود این وضعیت استمرار داشته باشد.
نوتاش از دعوت دو نفر از بازیکنان نونهال و دو نفر از بانوان اردبیلی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و افزود: در این زمینه با توجه به استعدادهایی که وجود داشته از رده سنی نونهالان فرید ندایی و رضا کریمی به اردوی زیر 14 ساله‌های کشور دعوت شدند که امیدواریم به همراه تیم ملی بتوانند در مسابقات متعدد حضوری موفق داشته باشند.
وی این حضور ورزشکاران استان را مایه امید و مسرت برای سایر فعالان رشته فوتبال اعلام کرد و اظهار داشت: عشق و علاقه به فوتبال در تک‌تک نونهالان اردبیلی دیده می‌شود که یکی از عمده‌ترین دلایل آن الگوگیری از فوتبالیست‌های مطرح این خطه در سطح کشور همچون علی دایی است.
نوتاش با مناسب ارزیابی کردن وضعیت فوتبال در رده‌های پایه و قدردانی از مربیان تصریح کرد: مربیان ما با کمترین امکانات و حقوق و مزایا با علاقه‌ای خاص به تعلیم فوتبالیست‌های نوجوان و نونهال می‌پردازند که حرکتی شایسته است.
این مسئول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در بازدیدهای مکرر استعدادها و توانمندی‌های خوبی را در رده سنی پایه به وضوح مشاهده کردیم و سعی می‌کنیم در برنامه‌های آتی نیز همین روند را به جد دنبال کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول