اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

2500 تن میوه شب عید در قم توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای کنترل بازار شب عید انجام شده و دو هزار و 500 تن میوه در شب عید در قم توزیع می‌شود.

2500 تن میوه شب عید در قم توزیع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اهمیت نظارت و کنترل قیمت‌ها در شب عید اظهار داشت: باید نظارت‌های دقیق و مستمر بر بازار صورت گیرد تا شاهد آرامش بازار در ایام پایانی سال باشیم.
وی بیان داشت: فرصت مناسبی تا پایان سال مانده و باید از این فرصت برای برنامه ریزی هر چه بیشتر در کنترل قیمت‌ها و بازرسی‌ها استفاده کنیم.
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در اسفند ماه در قم خبر داد و گفت: امسال نمایشگاه‌های بهاره در چندین نقطه شهر برگزار می‌شود تا علاوه بر کاهش حجم ترافیک بتوان خدمات رسانی مطلوب‌تری را به همشهریان ارائه داد.
دهناد بیان داشت: هزار و ۷۰۰ تن پرتقال و 800 تن سیب نیز خریداری شده که در 50 ایستگاه توزیع میوه در سراسر شهر توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول