اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

تیرهای برق معابر مشکل عمده شهر تبریز است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی یکی از عمده مشکلات شهرداری منطقه یک تبریز را وجود تیرهای برق در معابر دانست و گفت: مدیران استانی و شهرداری برای حل این مشکل تفاهم دارند و نباید ناهماهنگی‌های جزئی بین دستگاه‌ها موجب به تاخیر افتادن آن شود.

تیرهای برق معابر مشکل عمده شهر تبریز است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهردای منطقه یک تبریز، از مدیران شهرداری و دستگاه‌های اجرایی خواست با همدلی و تفاهم بیشتری عمل کرده و موجبات دلگرمی بیشتر مردم را فراهم کنند.
وی با بیان این که مشکلات و نارسایی‌ها همواره وجود داشته است افزود: مشکلات با هماهنگی حل می‌شود و اگر بنا بر بهانه‌گیری و توجیه کم‌کاری‌ها باشد راه به جایی نخواهیم برد.
بیگی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید توانایی‌های یکدیگر را پوشش داده و نارسایی‌ها را جبران کنند و قابل قبول نیست که به خاطر کوتاهی یک دستگاه مانعی بر سر فعالیت‌ها ایجاد شود.
وی با بیان این که مدیران اجزای یک پیکره واحد هستند خاطرنشان کرد: وظیفه این پیکره واحد خدمت‌گزاری به مردم است و اگر هماهنگی در اجزای آن نباشد حتی کار و تلاش زیاد نیز سودی نخواهد داشت.
استاندار آذربایجان شرقی نسبت به نتایج مثبت این جلسه ابراز امیدواری کرد و با بیان این که مشی مدیریتی دولت دکتر احمدی‌نژاد، بررسی میدانی مسائل و مشکلات است افزود: مسئولان باید با ادبیاتی مشترک که برخاسته از دلسوزی و احساس مسئولیت در قبال مردم و احترام به حقوق آنها است حرکت کنند و برگزاری چنین جلساتی بروز و ظهور عینی پیدا کند.
وی همچنین نقش رسانه‌ها را در حل مشکلات جامعه بااهمیت توصیف و اضافه کرد: گرچه خلاء ارتباط بین مدیران قابل قبول نیست لکن رسانه‌ها می‌توانند شرایطی فراهم کنند که این خلاء برطرف شود.
بیگی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت ویژه کلانشهر تبریز در کشور خاطرنشان کرد: تبریز به عنوان کانون فعالیت‌های اقتصادی نه تنها در استان و شمال غرب کشور بلکه در منطقه شناخته شده و توجه به مسائل این شهر از اولویت‌ها است.
وی با بیان این که امروز تبریز به عنوان الگو برای استان‌های دیگر شناخته شده افزود: طراحی و هدف‌گذاری شهرداری تبریز نیازمند هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها است و به نتیجه رسیدن این هدف‌گذاری موجب دلگرمی مردم می‌شود.
بیگی همچنین بر نقش معاونت عمرانی استانداری به عنوان هماهنگ کننده دستگاه‌ها و ایجاد مدیریت یکپارچه تاکید کرد.
وی یکی از عمده مشکلات شهرداری منطقه یک تبریز را وجود تیرهای برق در معابر دانست و با بیان این که ناهماهنگی‌ بین دستگاهی و شهرداری در این خصوص به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: مدیران استانی و شهرداری برای حل این مشکل تفاهم دارند و نباید ناهماهنگی‌های جزئی بین دستگاه‌ها موجب به تاخیر افتادن آن شود.
در این نشست که معاون عمرانی استاندار، شهردار تبریز و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، بهرا، شهردار منطقه یک تبریز به بیان مشکلات این شهرداری پرداخت.
انتقال تیرهای برق واقع در معابر این منطقه یکی از مشکلات بود که پس از بحث و بررسی موضوع مقرر شد شرکت توزیع نیروی برق تبریز پس از برآورد هزینه‌های این کار از سوی دفتر فنی استانداری و تامین آن از سوی شهرداری و همچنین با لحاظ کردن اولویت‌ها تا پایان سال جاری نسبت به انتقال تیرهای برق اقدام کند.
همچنین مقرر شد طرح تفضیلی مناطق شهری تبریز تنها از سوی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و با مصوبه این شورا و کارگروه‌های تخصصی مربوط اجرا شده و شورای شهر تنها پیشنهادهای خود را در این خصوص به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه کند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول